του Κάρολου Σαΐα, CEO της Interasco

Καθώς πλησιάζουμε το 2025, η ασφαλιστική αγορά αντιμετωπίζει μια σειρά προκλήσεων και ευκαιριών, που επηρεάζουν κάθε πτυχή της δραστηριότητάς μας. Στην Interasco, με πολυετή παρουσία και εξειδίκευση στον κλάδο υγείας, αυτοκινήτου και περιουσίας, παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και εστιάζουμε στην προσαρμογή και την καινοτομία, ώστε να ανταποκρινόμαστε πλήρως στις διαρκώς μεταβαλλόμενες ανάγκες της αγοράς.

Στον κλάδο υγείας, η αυξανόμενη ζήτηση για ποιοτικές υπηρεσίες είναι από τους κύριους προβληματισμούς μας. Η γήρανση του πληθυσμού και η επιβάρυνση των δημόσιων συστημάτων υγείας ενισχύουν τον ρόλο της ιδιωτικής ασφάλισης, ωστόσο το αυξανόμενο κόστος των ιατρικών υπηρεσιών καθιστά δύσκολη την ισορροπία μεταξύ ποιότητας και προσιτής τιμής.

Για εμάς στην Interasco αυτό μεταφράζεται σε επενδύσεις ψηφιακών λύσεων, όπως εφαρμογές τηλεϊατρικής, οι οποίες παρέχουν τη δυνατότητα στους πελάτες μας να διαχειρίζονται καλύτερα την υγεία τους.

Στον κλάδο αυτοκινήτου, η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης φέρνει μαζί της νέα δεδομένα ως προς την ασφάλιση. Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων χρειάζονται ασφαλιστικά προϊόντα που λαμβάνουν υπόψη τις διαφοροποιήσεις στη συντήρηση και τη χρήση τους, που, με τη σειρά τους, επαναπροσδιορίζουν την ανάληψη και την τιμολόγηση του κινδύνου.

Στην Interasco, εργαζόμαστε για να διασφαλίσουμε την ανταγωνιστικότητά μας, προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας στις νέες συνθήκες.

Ο κλάδος περιουσίας, επίσης, αντιμετωπίζει μεγάλες προκλήσεις, λόγω των αυξανόμενων κινδύνων που σχετίζονται με την κλιματική αλλαγή. Η αύξηση των φυσικών καταστροφών, όπως οι πλημμύρες και οι πυρκαγιές, έχει καταστήσει επιτακτική την ανάγκη επαναπροσδιορισμού των προϊόντων μας για την προστασία των περιουσιακών στοιχείων των ασφαλισμένων πελατών μας. Οι αποζημιώσεις από φυσικές καταστροφές αυξάνονται διαρκώς, γεγονός που επιβαρύνει τις ασφαλιστικές εταιρείες και οδηγεί σε αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων.

Στην Interasco, επενδύουμε στην ανάλυση δεδομένων και τη χρήση geolocation εφαρμογών, για να παρέχουμε στους πελάτες μας καλύψεις που προσαρμόζονται στις ιδιαίτερες γεωγραφικές και περιβαλλοντικές συνθήκες κάθε περιοχής. Όσον αφορά την ανάληψη κινδύνων σε βεβαρημένες περιοχές, προσεγγίζουμε την κατάσταση με ιδιαίτερη σύνεση, λαμβάνοντας υπόψη τη συχνότητα και την ένταση των φαινομένων.

Ένα επιπλέον ζήτημα είναι οι οικονομικές πιέσεις που βιώνουν οι καταναλωτές λόγω του πληθωρισμού. Η πρόκληση είναι να δημιουργήσουμε προϊόντα που δεν θα θυσιάζουν την ποιότητα.

Η ενίσχυση της ψηφιοποίησης αποτελεί έναν ακόμη κεντρικό μας στόχο, εστιάζοντας στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και τη μείωση του κόστους εξυπηρέτησης. Εργαλεία όπως τα ψηφιακά συμβόλαια και οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες αποζημίωσης διευκολύνουν τους πελάτες και βελτιώνουν την αποδοτικότητά μας.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο περιοδικό Broker’s Time #78 εδώ

Για περισσότερες πληροφορίες: https://brokerstime.gr/