Η Heron Engineering στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την APCO Technologies, για το πρόγραμμα παρατήρησης της Γης, Copernicus και την αποστολή LSTM (Land Surface Temperature Monitoring), εκτός από τις μηχανολογικές αναλύσεις του ιδίου του δορυφόρου, ήταν υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την κατασκευή του κιβωτίου μεταφοράς της πλατφόρμας του δορυφόρου.
Το κιβώτιο έχει συνολικές διαστάσεις 3.2 x 2.1 x 2.5 (ΜxΠxΥ) και αποτελείται από μία μεταλλική βάση, από ένα σύστημα απόσβεσης κραδασμών (damping system), ένα μεταλλικό πλαίσιο αναρτημένο πάνω στο σύστημα απόσβεσης, και ένα στεγανό κάλυμμα με κλείστρα το οποίο διασφαλίζει τη δομική ακεραιότητα κατά τη μεταφορά. Τέλος, το πλαίσιο ανάρτησης φέρει δαχτυλίδι το οποίο παρέχει τα σημεία στήριξης του δορυφόρου για τη μεταφορά.
Κατά τη φάση του σχεδιασμού, τόσο για τη διαστασιολόγηση του κιβωτίου όσο και για την κατάλληλη επιλογή των αποσβεστήρων, πραγματοποιήθηκαν εκτενείς αναλύσεις με διαφορετικά σενάρια φόρτισης της κατασκευής. Τα σενάρια φόρτισης περιλάμβαναν, τη μεταφορά του δορυφόρου με φορτηγό, την ανύψωση με περονοφόρο όχημα, την πτώση του κιβωτίου από ύψος, την ανύψωση του καλύμματος κλπ, ενώ διαστασιολογήθηκαν από τις διατομές των δοκών και το πάχος των συγκολλήσεων, μέχρι των κοχλιών στερέωσης του δορυφόρου στο δαχτυλίδι, καθώς και των δαχτυλιδιών συγκράτησης και ανύψωσης του κιβωτίου (eyebolts).
Όλα τα εξαρτήματα ανύψωσης και συγκράτησης του εμπορίου όπως ναυτικά κλειδιά, ιμάντες, κρίκοι (shackles, slings, eyebolts) υποβλήθηκαν σε δοκιμή εφελκυσμού 2 φορές το ονομαστικό τους φορτίο. Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής το κιβώτιο υποβλήθηκε και αυτό σε μια σειρά δοκιμών και ελέγχων. Οι δοκιμές αυτές περιλάμβαναν:
- Διαστασιολογικό έλεγχο και μέτρηση βάρους όπου μετρήθηκαν και ζυγίστηκαν κάθε μέρος του κιβωτίου ώστε να συγκριθεί με τις θεωρητικές του τιμές.
- Έλεγχο στεγανότητας, όπου έγινε υποβολή του κλειστού κιβωτίου σε συνθήκες βροχής για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και ελέγχθηκε αν υπήρχε εισροή υδάτων ή υγρασίας στο εσωτερικό του.
- Δοκιμή ανύψωσης του καλύμματος του κιβωτίου με διπλάσιο από το πραγματικό του βάρος. Αφού ζυγίστηκε το κάλυμμα, κατανεμήθηκε στην οροφή του ισόποσο βάρος με τη βοήθεια πρότυπων δίσκων. Το κάλυμμα ανυψώθηκε εκ’ νέου και έμεινε αναρτημένο για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Κατόπιν ελέγχθηκαν τα σημεία ανάρτησης του καλύμματος για πιθανόν ζημιά.
- Έλεγχος των συγκολλήσεων των σημείων αγκύρωσης του κιβωτίου: Τα αντίστοιχα δαχτυλίδια αγκύρωσης (eyebolts) τοποθετημένα πλέον πάνω στο πλαίσιο του κιβωτίου δοκιμάστηκαν σε εφελκυσμό σε φορτίο λίγο πιο πάνω από το ονομαστικό τους φορτίο. Κατόπιν ελέγχθηκαν οι συγκολλήσεις στα σημεία συγκράτησης για πιθανόν ρωγμές ή σπασίματα.
- Τέλος δοκιμή πτώσης του κιβωτίου από συγκεκριμένο ύψος. Για την σωστή εκτέλεση της δοκιμής κατασκευάστηκε ειδική μάζα η οποία είχε το ίδιο βάρος με τον μεταφερόμενο δορυφόρο αλλά και κέντρο βάρους στο ίδιο σημείο. Πάνω στη μάζα και συγκεκριμένα στο κέντρο βάρος της τοποθετήθηκαν επιταχυνσιόμετρα, ώστε να μετρηθεί αν οι επιταχύνσεις που δέχεται ο δορυφόρος κατά την πτώση είναι μικρότερες από 2.5g σε κάθε διεύθυνση. Η δοκιμή είχε ως στόχο να διαπιστωθεί η σωστή επιλογή των αποσβεστήρων. Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε από την εταιρία SOCITEC η οποία διαστασιολόγησε και κατασκεύασε τους αποσβεστήρες (wire rope isolators).

Η κατασκευή του κιβωτίου έγινε από την HED – Engineering ενώ όλες οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν στις εγκαταστάσεις της HED στον Ασπρόπυργο.
Είναι η 2η συνεχή χρονιά που η Heron Engineering είναι υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την κατασκευή κιβωτίου μεταφοράς δορυφόρου για λογαριασμό της APCO Technologies, καθώς το 2023, παρέδωσε κιβώτιο μεταφοράς του δορυφόρου TRITON (LuxSpace).
Η Heron Engineering έχει ολοκληρώσει με επιτυχία πολλά σύνθετα έργα στον διαστημικό τομέα, από μηχανισμούς (mechanisms) μέχρι εκτοξευτήρες μικρο-δορυφόρων (microlaunchers). Αυτήν την στιγμή, συμμετέχει και στα έργα των ελληνικών CubeSat και μικρο-δορυφόρων.