Σε αύξηση των προσαρμοσμένων πωλήσεών της στοχεύει η γερμανική Hugo Boss στα τέσσερα επόμενα χρόνια, στο πλαίσιο του στρατηγικού επιχειρηματικού της πλάνου για το 2022.
Η εταιρεία λιανικής πολυτελών ειδών αναμένει ότι οι προσαρμοσμένες πωλήσεις θα αυξηθούν κατά 5%-7% σε ετήσια βάση μέχρι το 2022. Για να επιτευχθεί αυτό, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των διαδικτυκών της δραστηριοτήτων καθώς και στην αξιοποίηση της δυναμικής ανάπτυξης στην Ασία.
Η Hugo Boss αναμένει ότι τα λειτουργικά της κέρδη στην περίοδο θα αυξηθούν με ταχύτερο ρυθμό από αυτόν των πωλήσεων, και το περιθώριο των ΕΒΙΤ αναμένεται να φθάσει στο 15% μέχρι το 2022.
Αναμένει δε τετραπλασιασμό των πωλήσεων στις online δραστηριότητές της μέχρι το 2022 καθώς και την αύξηση της παραγωγικότητας των πωλήσεων λιανικής.
Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι θα διανείμει μέρισμα της τάξης του 60%-80% στους μετόχους, καθώς αναμένει ισχυρές ταμειακές ροές και υγιή οικονομικά.