Αποτελεί τον ευγενή πόθο εκατομμυρίων γυναικών ανά τον κόσμο, εξαιτίας της υψηλής αισθητικής, του απαράμιλλου στιλ που προσφέρει αλλά και του πανίσχυρου brand που έχει χτίσει στο πέρασμα των ετών.
Μια τσάντα Hermès, εκτός από αξεσουάρ υψηλής ποιότητας είναι για πολλούς μία σίγουρη επένδυση, καθώς η μεταπωλητική της αξία (ειδικά όταν πρόκειται για μια εμβληματική τσάντα του luxury brand, όπως η Βirkin ή η Kelly) είναι δύο ή και τρεις φορές υψηλότερη από την αξία της πρώτης αγοράς της.
Η μάρκα Hermès είναι συνυφασμένη με την πολυτέλεια και παρά τους δύσκολες οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε, κυρίως εξαιτίας του πληθωρισμού και των γεωπολιτικών εντάσεων, δεν σταματά να αναπτύσσεται.
Έτσι ο οίκος, παρά την γενικότερη ύφεση στον κλάδο, κατέγραψε αύξηση των τριμηνιαίων πωλήσεων, χάρη κυρίως στη σταθερή ζήτηση για τις δημοφιλείς τσάντες της, όπως η Birkin.
Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις για το γ’ τρίμηνο κατέγραψαν αύξηση 11,3% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, ξεπερνώντας ελαφρώς τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Η Hermès επέδειξε ανθεκτικότητα έναντι των ανταγωνιστών της καθώς φαίνεται πως απευθύνεται σε πιο εύπορους πελάτες, οι δαπάνες των οποίων τείνουν να είναι λιγότερο ευμετάβλητες συγκριτικά με το καταναλωτικό κοινό με χαμηλότερα εισοδήματα. Η γαλλική εταιρεία επωφελείται επίσης από την ισχυρή τιμολογιακή πολιτική της και τις λίστες αναμονής για τις πιο περιζήτητες τσάντες της.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Ερίκ ντι Αλγκουέ, δήλωσε ότι η Hermès δε βλέπει καμία αλλαγή στις παγκόσμιες τάσεις στις αρχές του τρέχοντος τριμήνου.
Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, οι μετοχές της αυξήθηκαν έως και 3,4%, με το συνολικό φετινό κέρδος να ανέρχεται στο 11%.