Στην ανάγκη ενδυνάμωσης των γυναικών ως βασική και αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση για τη μελλοντική βιωσιμότητα των μεγάλων διεθνών επιχειρήσεων, αναφέρθηκε η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων και Επικοινωνίας της JTI Ελλάδας κ. Γεωργία Καρούντζου, στο Συνέδριο της ΕΣΕΕ «Future of Retail 2022» και στην ενότητα «Γυναίκες στην κορυφή των επιχειρήσεων» που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 27 Μαΐου.
Αναφερόμενη στο παράδειγμα της JTI, η κ. Καρούντζου είπε ότι «η ανοιχτή κουλτούρα της JTI επικεντρώνεται στις δεξιότητες, τα ταλέντα και τις γνώσεις και όχι στο φύλο των εργαζομένων με τις αρχές της Ποικιλομορφίας και της Συμπερίληψης να εφαρμόζονται στην πράξη: Οικογενειακή άδεια 20 εβδομάδων μετ’ αποδοχών για όλους τους νέους γονείς, άντρες και γυναίκες και ανεξάρτητα από τον τρόπο απόκτησης του παιδιού, πιστοποίηση με το νέο Παγκόσμιο Πρότυπο Ισότητας (GES) της EY για την παροχή ίσων ευκαιριών και αμοιβών, πρωτοβουλία TOGETHER.»
Σχετικά με τη συμμετοχή των φύλων στο δυναμικό της εταιρείας στην Ελλάδα ανέφερε ότι είναι ήδη ισορροπημένη μεταξύ των δύο φύλων, ενώ στη διοικητική ομάδα είναι στο 60% υπέρ των γυναικών, προσθέτοντας: «Στόχος μας στη JTI παγκοσμίως είναι η συμμετοχή 30% γυναικών στην ηγεσία της εταιρείας έως το 2023 και 40% έως το 2030».
Τέλος, για την ενθάρρυνση της γυναικείας επιχειρηματικότητας και της συμμετοχής των γυναικών σε υψηλόβαθμες θέσεις, η κ. Καρούντζου, υπογράμμισε ότι θα πρέπει να αλλάξει από την πλευρά της κοινωνίας, η νοοτροπία με έμπρακτη αναγνώριση, υποστήριξη και αποδοχή προς τις γυναίκες επιχειρηματίες. Καταλήγοντας επεσήμανε ότι έχει αποδειχθεί ότι «ώριμες αγορές με περισσότερες businesswomen έχουν και υψηλότερο ΑΕΠ και μεγαλύτερους τζίρους και κέρδη στους κλάδους της οικονομίας. Άρα η γυναικεία επιχειρηματικότητα όχι μόνο ωφελεί τις γυναίκες αλλά και συμφέρει, τους πάντες».