Οι οικονομικές επιδόσεις της Groupama Ασφαλιστικής παρέμειναν σε τροχιά σταθερής κερδοφορίας και το 2020, παρά τις επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 σε εθνικό και διεθνές επίπεδο. Η Εταιρεία ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά στην πρωτοφανή συγκυρία, αναπροσαρμόζοντας την επιχειρησιακή λειτουργία και τη μεσοπρόθεσμη στρατηγική της, με άξονα αφενός την προστασία των ασφαλισμένων και των εργαζομένων, και αφετέρου την απρόσκοπτη παροχή προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας. Μέρος των οικονομικών αποτελεσμάτων, που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο πρόσφατης εταιρικής εκδήλωσης στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, επιβεβαιώνουν ότι τα έγκαιρα αντανακλαστικά της Groupama Ασφαλιστικής απέδωσαν καρπούς, οι οποίοι συνοψίζονται στα εξής δεδομένα:
- Αύξηση του μεριδίου αγοράς στον κλάδο Ζωής και Υγείας (2,76% το 2020 από 2,50% το 2019) με σημαντική αύξηση στην παραγωγή ατομικών και ομαδικών συμβολαίων υγείας (11,7% και 25,8% αντίστοιχα).
- Αύξηση του μεριδίου αγοράς και στον κλάδο ομαδικών συνταξιοδοτικών συμβολαίων (DAF) (8,6% το 2020 από 6,5% το 2019).
- Αύξηση του μεριδίου αγοράς στον κλάδο πυρός (6,4% το 2020 από 6,3% το 2019)
Πιο αναλυτικά, η πανδημία επηρέασε το σύνολο της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς, η οποία παρουσίασε κάμψη το 2020, κλείνοντας με μείωση 2,4% στην παραγωγή ασφαλίστρων. Σε αυτό το κλίμα ωστόσο, η Groupama Ασφαλιστική πέτυχε να διευρύνει οριακά το μερίδιο αγοράς της (3,59% το 2020 έναντι 3,56% το 2019) στο σύνολο των κλάδων επί των ακαθάριστων εγγεγραμμένων ασφαλίστρων. Η διεύρυνση οφείλεται στην αξιοσημείωτη αύξηση παραγωγής στον κλάδο Ζωής και Υγείας, ο κύκλος εργασιών του οποίου (συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής των επενδυτικών προϊόντων) διαμορφώθηκε στα 64,3 εκ. ευρώ το 2020 έναντι 60,2 εκ. ευρώ το 2019. Αντίστοιχα και στον κλάδο πυρός, τον δεύτερο σημαντικότερο στις Ασφαλίσεις κατά Ζημιών, η Groupama Ασφαλιστική παρουσίασε αύξηση μεριδίου χάρη στην αύξηση της παραγωγής συμβολαίων στις κατοικίες κατά 1,2%. Τα επιτυχημένα αποτελέσματα σε σχέση με το σύνολο της αγοράς σημειώθηκαν παρά τη μείωση παραγωγής στον κλάδο αυτοκινήτου, ο οποίος επηρεάστηκε σημαντικά από την εξάπλωση της πανδημίας λόγω της αύξησης του ανταγωνισμού, επηρεάζοντας τελικά το επίπεδο των τιμών του κλάδου.
Περισσότερα στο insuranceworld.gr