Μια μεγάλη συμφωνία με τις ICB και Blue Ocean πέτυχε η FF Group, που αφορά το άνοιγμα με τη μορφή του Retail Franchise τουλάχιστον 12 καταστημάτων του brand BEVERLY HILLS POLO CLUB.
Τα καταστήματα αναμένεται να λειτουργήσουν εντός τριετίας σε Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και Κύπρο. Ήδη τον Μάιο άνοιξε το πρώτο, στο RING Mall στη Σόφια, ενώ το δεύτερο αναμένεται να λειτουργήσει τον Ιούλιο στη Γλυφάδα Αττικής (επί της οδού Α. Μεταξά).
Ο κ. Γεώργιος Σάμιος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FF Group δήλωσε σχετικά: «Ο Όμιλος FF Group προσηλωμένος στον στόχο του συνεχίζει την ανάπτυξή του και επενδύει στρατηγικά στη συνεργασία του με την ICB και την Blue Ocean επεκτείνοντας το δίκτυο καταστημάτων για τη BEVERLY HILLS POLO CLUB στις χώρες δραστηριοποίησής μας. Αποτελεί μία ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη για εμάς, καθώς εταιρείες και brand παγκόσμιας εμβέλειας εμπιστεύονται τον Όμιλο FF Group και μαζί χαράσσουμε τη νέα του πορεία».
Σύμφωνα με τη Folli Follie: «Το brand BEVERLY HILLS POLO CLUB (www.bhpoloclub.com) ιδρύθηκε το 1982 στο Beverly Hills του Los Angeles και συνδυάζει το καλιφορνέζικο glamour με την προσιτή πολυτέλεια. Έχει σήμερα παρουσία σε περισσότερες από 70 χώρες, με 900 καταστήματα (free standing stores) στην Αμερική, τη Μέση Ανατολή, την Κίνα και την Ινδία, ενώ βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη νέων καταστημάτων σε Ευρώπη και Αφρική, μέσα στο 2021. Επιπλέον, στις ίδιες ηπείρους έχει μεγάλη παρουσία σε εμπορικά κέντρα, malls και corner stores (shop in shop).
Οι συλλογές της BEVERLY HILLS POLO CLUB απευθύνονται σε άνδρες, γυναίκες και παιδιά. Παρουσιάζουν ολοκληρωμένες lifestyle προτάσεις σε fashion active, sportswear και αξεσουάρ. Συμπεριλαμβάνουν μπλούζες κάθε κατηγορίας (T-Shirts, polo, hoodies, πλεκτά, πουκάμισα), μπουφάν, παντελόνια (τζιν, chakies, σορτς, βερμούδες κλπ), μαγιό και ρούχα παραλίας, πετσέτες παραλίας, σαγιονάρες, γυαλιά ηλίου, ρολόγια χειρός, αρώματα, καθώς και ολοκληρωμένες συλλογές για όλες τις κατηγορίες σε υπόδημα και τσάντα (όλα δερμάτινα). Μόνο στην ένδυση, η BEVERLY HILLS POLO CLUB παρουσιάζει κάθε σεζόν περισσότερους από 1300 κωδικούς, με μεγάλη ποικιλία στα βασικά προϊόντα.
Ο Όμιλος FF Group επενδύει στρατηγικά στην ανάπτυξη του Fashion Retail σε συνεργασία με brand παγκοσμίου φήμης καθώς και στην επέκταση του δικτύου καταστημάτων μέσω Franchise στις χώρες δραστηριοποίησής του».