Υψηλό τζίρο παρά τη δύσκολη συγκυρία, και μεγάλη ανάπτυξη του δικτύου του σε Ελλάδα και εξωτερικό πέτυχε η αλυσίδα Γρηγόρης το 2020, μια χρονιά που σημαδεύτηκε από την πανδημία.
Εισικότερα, το 2020 ήταν ένα έτος αρνητικών εξελίξεων τόσο για την παγκόσμια όσο και για την ελληνική οικονομία, ως αποτέλεσμα της υγειονομικής κρίσης που προέκυψε από την εμφάνιση της πανδημίας Covid -19. Στις αρχές του 2020, τόσο σε ομιλικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο, καταγράφηκε αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Λόγω όμως, των αναγκαστικών μέτρων αναστολής της οικονομικής δραστηριότητας που επιβλήθηκαν από την πολιτεία εξαιτίας της πανδημίας, οι δραστηριότητες του ομίλου δέχτηκαν μια μείωση.
Παρόλα αυτά, το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας παρέμεινε ανοικτό και συνέχισε να εξυπηρετεί τους καταναλωτές μέσω delivery και take-away, διατηρώντας έτσι τις πωλήσεις σε τέτοιο επίπεδο ώστε να αποφευχθούν σημαντικές απώλειες.
Η λειτουργική κερδοφορία του ομίλου, όπως αυτή απεικονίζεται από τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), διαμορφώθηκε σε 10,7 εκατ. ευρώ έναντι των 16,2 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, κυρίως λόγω της περιορισμένης δραστηριότητας της θυγατρικής, που δραστηριοποιείται στις κλειστές αγορές των αεροδρομίων. Ισχυρή παρέμεινε η κεφαλαιακή διάρθρωση του ομίλου, με το δείκτη των ιδίων κεφαλαίων προς το σύνολο παθητικού να ανέρχεται σε 33%.
Στη διάρκεια του 2020 και παρά τις αντίξοες συνθήκες, ο Όμιλος ανάπτυξε περαιτέρω το δίκτυό του, με το άνοιγμα και λειτουργία 33 νέων καταστημάτων σε Ελλάδα και εξωτερικό. Σε αυτό το αναπτυξιακό πλαίσιο, o Όμιλος και η εταιρεία στην παρούσα χρήση, απασχόλησαν κατά μέσο όρο 385 και 130 εργαζομένους αντίστοιχα. Ταυτόχρονα ο Όμιλος, μέσω του δικτύου των καταστημάτων του, απασχολεί πάνω από 2.000 υπαλλήλους, προσφέροντας με αυτόν τον τρόπο θέσεις εργασίας στην ελληνική οικονομία.
Ο Όμιλος Γρηγόρης «συνεχίζει να θέτει υψηλούς στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDG’s) που αφορούν στον Άνθρωπο, την Κοινωνία και το Περιβάλλον. Με έντονο αίσθημα ευθύνης, τόσο απέναντι στους πελάτες του, όσο και σε ολόκληρη την κοινωνία, το 2020 υλοποίησε μία σειρά δράσεων, μεγιστοποιώντας την προσφορά του σε θέματα Εταιρεικής Κοινωνικής Ευθύνης. Βασικές δράσεις αποτελούν η μείωση της σπατάλης τροφίμων, η υποστήριξη τοπικών κοινωνιών και η διάθεση συσκευασιών φιλικών προς το περιβάλλον».