Ο Όμιλος Emil Frey και η Great Wall Motor (GWM) ανακοίνωσαν επίσημα τη συνεργασία τους για τη γερμανική αγορά. Ο κινεζικός όμιλος αυτοκινήτων εισέρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά το φθινόπωρο λανσάροντας δυο από τις μάρκες του, τις Ora και Wey. Ο Emil Frey αναλαμβάνει την εισαγωγή από την Great Wall Motors.
Ο μεγαλύτερος όμιλος εμπόρων αυτοκινήτων στην Ευρώπη επιλέχθηκε από μία από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας για να συνεργαστούν, αναφέρει το Automotive News Europe. Ο Emil Frey θα παρουσιάσει το Coffee 01 plug-in hybrid από την premium μάρκα της Great Wall, την Wey.
Η Great Wall, μία από τις έξι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Κινας, έχει συνάψει στρατηγική συνεργασία με τον μεγαλύτερο όμιλο αντιπροσώπων αυτοκινήτων της Ευρώπης, τον Emil Frey, για τη διανομή των εμπορικών σημάτων Ora και Wey.
Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε την είσοδο της στην Ευρώπη στο IAA στο Μόναχο πέρσι και από τότε προετοιμάζει το λανσάρισμα των εταιρειών της στη Γερμανία. Ανακοινώθηκε ότι η Γερμανία είναι η πρώτη αγορά στην Ευρώπη, που θα δραστηριοποιηθεί ο κινέζικος όμιλος. Οι πωλήσεις του πλήρως ηλεκτρικού Ora Funky Cat compact έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν στη Γερμανία το τέταρτο τρίμηνο.
Και οι δύο εταιρείες βρίσκονται αυτή τη στιγμή σε «εντατικές συνομιλίες» για την επέκταση της στρατηγικής συνεργασίας και για τις δύο μάρκες σε άλλες σημαντικές αγορές της Ευρώπης.
«Για την Great Wall Motor, αυτό είναι ένα ορόσημο στο δρόμο προς την Ευρώπη. Αυτή η συνεργασία με τον Emil Frey καθορίζει την πορεία για την είσοδο μας στην αγορά και τον δρόμο προς τους πελάτες μας», δήλωσε ο Xiangjun Meng, επικεφαλής της ευρωπαϊκής αγοράς του Great Wall.
Τον Νοέμβριο του 2021, η Great Wall άνοιξε την ευρωπαϊκή της έδρα στο Μόναχο ως μέρος του σχεδίου της να επεκταθεί στην περιοχή. Η αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι σχεδιάζει να απασχολήσει 300 άτομα στα γραφεία του Μονάχου.
Η Great Wall επέλεξε τον Emil Frey αφού μελέτησε τα πλεονεκτήματα που παρέχει ο Emil Frey, σε σχέση με την δημιουργία του δικού της δικτύου πωλήσεων και υπηρεσιών, αναφέρει το Automotive News Europe.
Μέσω αυτής της συνεργασίας, οι μάρκες της Great Wall αποκτούν πρόσβαση στις εκτεταμένες πωλήσεις, υπηρεσίες και ανταλλακτικά του Emil Frey στην Ευρώπη.
Στη Γερμανία, ο Emil Frey προσφέρει επί του παρόντος 28 μάρκες, από την Abarth έως τη Volvo, με σχεδόν κάθε γνωστή μάρκα να εκπροσωπείται στο χαρτοφυλάκιο του.
Η εταιρεία έχει επίσης εμπειρία στο λανσάρισμα νέων εμπορικών σημάτων, έχοντας αναλάβει το λανσάρισμα πωλήσεων των σημάτων Toyota, Hyundai και Mitsubishi σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες.
Τα εκτιμώμενα έσοδα 13 δισ. ευρώ του Emil Frey από 555.000 πωλήσεις νέων και μεταχειρισμένων οχημάτων πέρσι τον τοποθετούν πολύ μπροστά από τον δεύτερο όμιλο των ΗΠΑ Penske Automotive, σε μια κατάταξη των μεγαλύτερων ομίλων αντιπροσώπων της Ευρώπης.
Πέρσι, το 16% των 1,2 εκατ. ηλεκτρικών οχημάτων που πουλήθηκαν στη Δυτική Ευρώπη αποστέλλονταν από την Κίνα, σύμφωνα με στοιχεία του αναλυτή Matthias Schmidt, με έδρα το Βερολίνο.
Οι αριθμοί περιλαμβάνουν τα Tesla Model 3 και Model Y που εξάγονται από το εργοστάσιο της εταιρείας στη Σαγκάη, μαζί με τα Dacia Spring και BMW iX3 που κατασκευάζονται στην Κίνα.
Ο αριθμός των κινεζικών εμπορικών σημάτων που πωλούνται στην Ευρώπη αναμένεται να φτάσει σε διπλάσια ποσοστά το 2022, σε σχέση με το 2021, καθώς οι κινέζικες μάρκες επιδιώκουν να αυξήσουν τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων που κατασκευάζουν σε μεγάλες ποσότητες.
Η Great Wall Motor Co. είναι ένας κινεζικός ιδιόκτητος κατασκευαστής αυτοκινήτων με έδρα το Baoding, Hebei. Ιδρύθηκε το 1984 και είναι σήμερα ο όγδοος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Κίνα, με 1,281 εκατομμύρια πωλήσεις το 2021. Η εταιρεία παράγει και πουλά οχήματα με την δική της επωνυμία, GWM, καθώς και των μαρκών Haval, Wey, Tank, Poer και Ora, που διαθέτει στο χαρτοφυλάκιο της. Παράγει επίσης ηλεκτρικά οχήματα με ορισμένες από τις προηγουμένως αναφερόμενες επωνυμίες, συμπεριλαμβανομένων αποκλειστικών μάρκες EV όπως η Ora.
Πήρε το όνομά της από το Σινικό Τείχος της Κίνας, η εταιρεία είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός οχημάτων SUV και φορτηγών στην Κίνα. Το 2021, ήταν ο τρίτος μεγαλύτερος κινεζικός κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων plug-in στην κινεζική αγορά, καταλαμβάνοντας το 4% του συνολικού μεριδίου της αγοράς, πουλώντας μοντέλα των μαρκών Ora και Haval.