«Φρένο» στη διαφήμιση κρυπτονομισμάτων από τον προσεχή Ιούνιο θέτει η Google σε όλες τις διαδικτυακές πλατφόρμες της.
Ο κολοσσός του διαδικτύου προέβη σε αυτή την απόφαση σύμφωνα με το BBC, εκτιμώντας πως δεν προστατεύονται επαρκώς οι καταναλωτές που θέλουν να επενδύσουν στο Bitcoin και σε άλλα ψηφιακά νομίσματα.
Η κίνηση της Google θα αφορά τις διαφημίσεις τόσο στη μηχανή αναζήτησής της όσο και στο YouTube, αλλά και αυτές που προβάλλονται σε άλλους ιστότοπους μέσω της διαφημιστικής πλατφόρμας της Google.
Μόλις έγινε γνωστή η απόφαση της Google, η αξία του Bitcoin, του Ethereum και άλλων κρυπτονομισμάτων επηρεάσθηκε αρνητικά. Είχε προηγηθεί τον Ιανουάριο ανάλογη πρωτοβουλία του Facebook, το οποίο είχε δηλώσει ότι πολλές εταιρείες στο πεδίο των κρυπτονομισμάτων ενεργούν κακόπιστα.
Αλλά και η επικεφαλής του ΔΝΤ Κριστίν Λαγκάρντ είχε επισημάνει την Τρίτη ότι τα κρυπτονομίσματα αξιοποιούνται για ξέπλυμα χρήματος και χρηματοδότηση τρομοκρατών, ενώ είχε προειδοποιήσει για τους κινδύνους που ενέχει η υπερβολική μεταβλητότητα της αξίας τους.