Οι έφηβοι επισκέπτονται το YouTube για να μάθουν, να εξερευνήσουν το πάθος τους και να εκφραστούν. Η Google αναγνωρίζει την ευθύνη της να διασφαλίσει ότι ο χρόνος τους στην πλατφόρμα αξιοποιείται σωστά. Γι’ αυτόν το λόγο, οι αποφάσεις για τα προϊόντα και τις λειτουργίες του YouTube για εφήβους, λαμβάνονται με βάση τις οδηγίες της Συμβουλευτικής Επιτροπής Νέων και Οικογενειών της εταιρείας, μιας επιτροπής ειδικών που διαθέτει γνώση και εμπειρία αναφορικά με την ανάπτυξη των παιδιών, τα ψηφιακά μέσα, την ψυχική υγεία και τη διαδικτυακή μάθηση.

Η Google μοιράζεται επικαιροποιημένες λειτουργίες, οι οποίες έχουν διαμορφωθεί άμεσα από την τεχνογνωσία τους:

  • Εφαρμογή επιπλέον μέτρων για την προστασία των εφήβων σχετικά με τη σειρά των βίντεο: Πέρυσι, η Google πραγματοποίησε ενημερώσεις βασισμένες σε γνώσεις σχετικά με τα αναπτυξιακά στάδια των εφήβων και το πώς το περιεχόμενο που καταναλώνεται online μπορεί να επηρεάσει την ευημερία τους. Συνεργαζόμενη με τη Συμβουλευτική Επιτροπή Νέων και Οικογενειών, η Google ανέπτυξε τα μέτρα προστασίας εντοπίζοντας κατηγορίες βίντεο που είναι αβλαβείς σε μία μόνο προβολή, αλλά θα μπορούσαν να προκαλέσουν προβλήματα για μερικούς εφήβους αν παρακολουθούνται επαναλαμβανόμενα. Στη συνέχεια, ανέπτυξε τρόπους για να διασφαλίσει την κατανομή της παρακολούθησης αυτών των βίντεο για εφήβους παγκοσμίως, προκειμένου να αποτραπεί η επαναλαμβανόμενη προβολή. Αυτά τα μέτρα προστασίας εφαρμόστηκαν, αρχικά, σε περιεχόμενο που παρουσίαζε κοινωνική επιθετικότητα με τη μορφή συγκρούσεων χωρίς φυσική επαφή και εκφοβισμό, καθώς και σε περιεχόμενο που συνέκρινε εξιδανικευμένα σωματικά χαρακτηριστικά ή σωματότυπους.

Η Google επεκτείνεται για να καλύψει ένα ευρύτερο σύνολο θεμάτων που θα μπορούσε να δημιουργήσει πρόβλημα όταν παρακολουθείται επανειλημμένα από ορισμένους εφήβους, συμπεριλαμβανομένων:

  • Μη ρεαλιστικές ή κακές οικονομικές συμβουλές που εκμεταλλεύονται το γεγονός ότι οι έφηβοι μπορεί να μην έχουν την απαραίτητη γνώση ή εμπειρία για να αξιολογήσουν σωστά αυτές τις συμβουλές, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να πάρουν κακές οικονομικές αποφάσεις. Αυτό περιλαμβάνει περιεχόμενο που προωθεί μη ρεαλιστικές ή παραπλανητικές ιδέες, για το πώς μπορεί κάποιος να αποκτήσει πλούτο γρήγορα ή προτείνει στους θεατές να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν που διδάσκει πώς να γίνουν πλούσιοι ή να αγοράσουν λαχεία για να γίνουν πλούσιοι.
  • Περιεχόμενο που απεικονίζει παραβατικότητα ή αρνητικές συμπεριφορές, όπως η αντιγραφή σε τεστ, το ψέμα για προσωπικό όφελος ή η συμμετοχή σε δημόσιες φάρσες και κόλπα που επηρεάζουν αρνητικά τους άλλους, π.χ. προσβολή πελατών σε κατάστημα, παριστάνοντας τον υπάλληλο.
  • Περιεχόμενο που απεικονίζει τους εφήβους ως βίαιους και κακόβουλους ή τους ενθαρρύνει να γελοιοποιούν άλλους, όπως με το να στοχοποιούν ανθρώπους σε δημόσιο χώρο που λένε ότι θέλουν να μείνουν μόνοι ή με το να κοροϊδεύουν άλλους επειδή είναι φτωχοί.

Όπως πάντα, η Google εφαρμόζει τις Οδηγίες Κοινότητάς της για να αφαιρεί περιεχόμενο και να αποτρέπει τους ανηλίκους από το να παρακολουθούν βίντεο που ξεπερνούν τα όρια των πολιτικών της, συμπεριλαμβανομένων των απατών, της ασφάλειας των παιδιών, της παρενόχλησης και των επικίνδυνων φαρσών.

«Οι έφηβοι αναπτύσσουν την ταυτότητά τους και το εσωτερικό σύστημα αξιών τους, ενώ ταυτόχρονα μαθαίνουν πώς να χειρίζονται διάφορες καταστάσεις στη ζωή τους. Αυτά τα διευρυμένα μέτρα προστασίας τους επιτρέπουν να εξερευνήσουν τον ψηφιακό κόσμο με έναν τρόπο που να ευθυγραμμίζεται με το στάδιο της ανάπτυξής τους», ανέφερε η Δρ. Jessica Taylor Piotrowski, Καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ.

  • Καθιστώντας τις Υπενθυμίσεις Ώρας Ύπνου και τις Υπενθυμίσεις για Διάλειμμα πιο ευδιάκριτες: Για να βοηθηθούν οι έφηβοι να διαχειρίζονται καλύτερα τον χρόνο που περνούν στην οθόνη και οι δύο τύποι υπενθυμίσεων εμφανίζονται πλέον σε πλήρη οθόνη τόσο στα Shorts όσο και στα βίντεο μεγάλης διάρκειας και είναι ενεργοποιημένες από προεπιλογή για χρήστες κάτω των 18 ετών.
  • Οι υπενθυμίσεις διαλείμματος μπορούν να ρυθμιστούν σε συγκεκριμένες συχνότητες ως υπενθύμιση για παύση της παρακολούθησης βίντεο, με προεπιλεγμένη ρύθμιση ενεργοποίησης για λογαριασμούς εφήβων κάθε 60 λεπτά.
  • Οι υπενθυμίσεις ώρας ύπνου ενεργοποιούνται σε συγκεκριμένες ώρες για να ενθαρρύνουν τους θεατές να σταματήσουν να παρακολουθούν βίντεο και να πάνε για ύπνο. Οι τελευταίες ενημερώσεις της Google είναι:

Μία νέα υπενθύμιση πριν τον ύπνο ενημερώνει τον έφηβο χρήστη ότι η ώρα του ύπνου πλησιάζει σε 30 λεπτά.

Η προεπιλεγμένη υπενθύμιση για τον ύπνο για τους εφήβους είναι από τις 10 μ.μ. έως τις 6 π.μ. Εάν ο έφηβος χρήστης τροποποιήσει την αρχική ώρα ύπνου του, η προτεινόμενη ώρα λήξης θα είναι 8 ώρες αργότερα.

Εποπτευόμενη Εμπειρία YouTube για εφήβους: Όλο και περισσότερες οικογένειες χρησιμοποιούν την προαιρετική εποπτευόμενη εμπειρία που λάνσαρε πέρυσι η Google. Αυτή, δίνει στους γονείς και τους εφήβους την επιλογή να συνδέσουν τους λογαριασμούς τους στο YouTube Family Center, απ’ όπου οι γονείς μπορούν να δουν κοινές πληροφορίες σχετικά με τη δραστηριότητα των εφήβων στο κανάλι τους, συμπεριλαμβανομένου του αριθμού των μεταφορτώσεων, των σχολίων, των συνδρομών και πολλά άλλα. Οι συνδεδεμένοι λογαριασμοί μπορούν, επίσης, να λαμβάνουν ειδοποιήσεις μέσω email σχετικά με τη δραστηριότητα του καναλιού και να έχουν πρόσβαση σε πόρους που έχουν δημιουργηθεί με τη βοήθεια εξωτερικών εξειδικευμένων συνεργατών, ώστε να υποστηρίξουν τις συζητήσεις μεταξύ γονέων και εφήβων για την υπεύθυνη δημιουργία περιεχομένου. Αυτή η δυνατότητα αποτελεί επέκταση της υπάρχουσας επιβλεπόμενης εμπειρίας της Google για παιδιά που βρίσκονται στην προεφηβία.

Όλα αυτά βασίζονται σε μία σειρά λειτουργιών που έχουν σχεδιαστεί για να προστατεύουν τους νεότερους χρήστες της Google και να παρέχουν στους γονείς εργαλεία ελέγχου, από την κυκλοφορία του YouTube Kids πριν από μια δεκαετία, μέχρι τα ειδικά μέτρα προστασίας για την ασφάλεια και την ευημερία. Οι Αρχές Νεολαίας της Google, οι οποίες δίνουν προτεραιότητα στην ασφάλεια, την ευημερία, το απόρρητο και την ψυχική υγεία, ενισχύουν τα θεμέλια αυτής της σημαντικής εργασίας.

Πολλοί από όσους εργάζονται στο YouTube είναι γονείς και κατανοούν τις επιλογές που αντιμετωπίζουν οι οικογένειες όταν πρόκειται να διασφαλίσουν την ποιότητα ζωής των αγαπημένων τους και να θέσουν ψηφιακούς κανόνες. Στόχος της Google είναι να δώσει κίνητρο στους γονείς, προσφέροντάς τους εργαλεία που τους επιτρέπουν να προσαρμόζουν την εμπειρία των παιδιών τους στο YouTube, ενισχύοντας τη σίγουρη και ασφαλή εξερεύνηση των ενδιαφερόντων τους. Η Google θα συνεχίσει να επενδύει και να επεκτείνει αυτή τη ζωτικής σημασίας προσπάθεια.