Με το βλέμμα στραμμένο στις επόμενες επενδυτικών του κινήσεων, ο εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου ατενίζει με αισιοδοξία το μέλλον, μετά και τις ανακοινώσεις των οικονομικών μεγεθών της Dynagas LNG Partners LP, για το α´τρίμηνο του 2021.
Η εισηγμένη στη Wall Street ανακοίνωσε υπερδιπλασιασμό των καθαρών της κερδών, στα 15,9 εκατ. δολάρια το τρίμηνο, ήτοι 0,36 ευρώ ανά μετοχή. έναντι 7 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι.
Η αύξηση αυτή αποδίδεται κυρίως στη μείωση του κόστους χρηματοδότησης, καθώς και στην αύξηση των ναύλων.
Μικρή αύξηση καταγράφηκε και στη λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) της Dynagas, καθώς το α’ τρίμηνο του 2021 ανήλθε στα 23,9 εκατ. δολάρια από 23,7 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Η αύξηση, σύμφωνα με την εταιρεία, οφείλεται κυρίως στη μείωση των λειτουργικών εξόδων των πλοίων του στόλου.
Τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων διαμορφώθηκαν σε 6,9 εκατ. δολάρια, που αντιστοιχούν σε ημερήσιο ναύλο 12.739 δολάρια στο φετινό πρώτο τρίμηνο, έναντι 7,6 εκατ. δολαρίων, που αντιστοιχούν σε ημερήσιο ναύλο 13.872 δολάρια στο αντίστοιχο διάστημα του 2020. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στα χαμηλότερα έσοδα που επέφερε το «Lena River» το φετινό πρώτο τρίμηνο συγκριτικά με το περσινό.
Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις της Dynagas LNG Partners LP:
«Και τα 6 LNG carriers του στόλου μας λειτουργούν υπό μακροπρόθεσμες ναυλώσεις με διεθνείς παραγωγούς φυσικού αερίου, με μέση διάρκεια ναύλωσης τα 7,7 έτη.
Στις 31 Μαρτίου 2021, το εκτιμώμενο συσσωρευμένο υπόλοιπο εσόδων ανερχόταν σε περίπου 1,12 δισ. δολάρια.
Μετά την εξασφάλιση νέας διετούς ναύλωσης για το «Arctic Aurora» με την Equinor και σε περίπτωση που δεν προκύψει κάτι απρόοπτο, η πρώτη επαναφορά πλοίου από ναύλωση θα γίνει το τρίτο τρίμηνο του 2023 (Arctic Aurora), με το επόμενο LNG carrier (Clean Energy) να είναι διαθέσιμο για ναύλωση το πρώτο τρίμηνο του 2026.
Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η ναυτιλιακή βιομηχανία λόγω της πανδημίας COVID-19, είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναφέρουμε την κάλυψη κατά 100% του στόλου μας με ναυλώσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Με το βλέμμα στην επόμενη μέρα, σκοπεύουμε να συνεχίσουμε την στρατηγική μας με την αξιοποίηση των ταμειακών ροών μας για την απομόχλευση του ισολογισμού μας και την ενίσχυση της ρευστότητάς μας, έτσι ώστε να “χτίσουμε” την αξία των ιδίων κεφαλαίων, με την πάροδο του χρόνου.
Αυτό, πιστεύουμε, θα ενισχύσει την ικανότητά μας να αναλαμβάνουμε μελλοντικές πρωτοβουλίες ανάπτυξης».