Τουλάχιστον στο τουριστικό “μέτωπο” παράπονα δεν πρέπει να έχει η Αθήνα από το Βερολίνο.
Με αφορμή τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής, ειδικότερα μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Ρόδο ο κολοσσός TUI ανακοίνωσε αναθεωρημένο πρόγραμμα που βασίζεται στην σημαντική επέκταση της τουριστικής περιόδου-νωρίτερα Ανοιξη-αργότερα Φθινόπωρο και “αδυνατίζοντας” τον Αύγουστο- αφ΄ενός για να καλύψει ζημιές 25 εκατ. € (όπως τις ανέλυσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Σεμπάστιαν Σέμπελ σε δημοσιογράφους χθες Τετάρτη- αφ΄ετέρου για να προσαρμόσει τον οργανισμό στις νέες (διαμορφούμενες κλιματικές) συνθήκες.
- “Θα πηγαίνουμε τους ταξιδιώτες μας στην Ελλάδα μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου…” είπε χαρακτηριστικά για να συμπληρώσει
- “…μήπως θα πρέπει να δούμε εάν υπάρχει ενδιαφέρον για τα Χριστούγεννα ή ακόμη και μετά…”
Την ίδια ώρα η Bild (σε συνεργασία με την TUI) σε διαγωνισμό της με σύνθημα/τίτλο “Kalimera Rhodos¨ κλήρωσε για 50 αναγνώστες της μία δωρεάν εβδομάδα στο πυροκαμμένο νησί.
Σημειωτέον πως, ο όμιλος TUI μέσω των αεροπορικών εταιρειών του δρομολογεί 500 πτήσεις προς Ρόδο την εβδομάδα (της περιόδου αιχμής).