Στην έγκριση της απόκτησης από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ των ποσοστών της ισπανικής Ferrovial στις οδικές παραχωρήσεις Νέα Οδός και Κεντρική Οδός προχώρησε η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Με την κίνηση αυτή ο όμιλος ελέγχει κατά 100% τις δύο εταιρείες, ενισχύοντας τη θέση του στον τομέα των παραχωρήσεων.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση:
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ ενημερώνει το Επενδυτικό Κοινό ότι η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσιοποίησε την ακόλουθη Απόφαση:
“Έγκριση της συγκέντρωσης που αφορά στη μεταβολή από κοινό σε αποκλειστικό του ελέγχου από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ επί των εταιριών “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ” και “ΟΔΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΕ”
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού σε Τμήμα, με την υπ’ αριθμ. 673/2018 ομόφωνη απόφασή της,
ενέκρινε, κατ’ άρθρο 8 παρ. 3 του Ν. 3959/2011, την από 05.10.2018 γνωστοποιηθείσα συγκέντρωση που αφορά στη μεταβολή του ελέγχου των εταιριών “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΕ” και “ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ” από κοινό σε αποκλειστικό, μέσω της εξαγοράς από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ, ΑΚΙΝΗΤΩΝ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ του υπολοίπου ποσοστού των μετοχικών τους κεφαλαίων που κατείχε προηγουμένως η εταιρία FERROVIAL S.A.
Με την απόφασή της η Επιτροπή έκρινε ότι η εν λόγω συγκέντρωση, παρ’ ότι εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της παραγράφου 1 του άρθρου 6 Ν. 3959/2011, δεν προκαλεί σοβαρές αμφιβολίες, ως προς το συμβατό αυτής με τις απαιτήσεις λειτουργίας του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές στις οποίες αφορά.”
Η ως άνω εγκριτική απόφαση αποτελεί προαπαιτούμενο για την ολοκλήρωση της συμφωνίας μεταξύ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ και της FERROVIAL SA για την απόκτηση από τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ ποσοστού 33,34% στην εταιρεία “ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΕ” και 21,41% στην εταιρεία “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ” , οπότε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ θα κατέχει πλέον ποσοστό 100% και στις δύο εταιρείες παραχώρησης.
Για την υπογραφή της τελικής συμφωνίας περαιτέρω απαιτείται η έγκριση της συναλλαγής από το Ελληνικό Δημόσιο και τελικώς η έγκριση της μεταφοράς των απαραίτητων κεφαλαίων προς την πωλήτρια Ferrovial, σύμφωνα με το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο λαμβανομένων υπόψη των περιορισμών στις κινήσεις κεφαλαίων.