Στα ράφια δικτύων λιανικής των ΗΠΑ βρίσκεται το Greek Frozen Yoghurt της Κρι Κρι, με στόχο τη μαζικότερη παρουσία του από το 2025.

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι επαφές του Παναγιώτη Τσινάβου με επιτελείς της Walmart, που, εάν και εφόσον ευοδωθούν, θα αποτελέσουν το game changer deal για τη σερραϊκή γαλακτοβιομηχανία, από τη στιγμή που οι κωδικοί του συγκεκριμένου προϊόντος θα τοποθετηθούν στο δίκτυο του μεγαλύτερου λιανέμπορα διεθνώς.

Συγκριτικό πλεονέκτημα, σύμφωνα με τον επικεφαλής της εταιρείας, αποτελεί η πρώτη ύλη, το γιαούρτι, από τις πιο trend τάσεις στην αγορά των ΗΠΑ, που, συνδυαστικά με τον χρόνο διατήρησης του παγωτού, φθάνει μέχρι τα δύο χρόνια και διευκολύνει μια παραγωγό εταιρεία σε ζητήματα μεταφοράς, αποθήκευσης-συντήρησης κ.λπ. Πρακτικά, αυτή η λεπτομέρεια δεν προϋποθέτει τη δημιουργία μονάδα παραγωγής στις ΗΠΑ, πλην όμως θα πρέπει να διευθετηθούν σωρεία γραφειοκρατικών ενεργειών, πιστοποιήσεων κ.λπ., τις οποίες υλοποιεί ήδη η εισηγμένη.

Οι εξαγωγές αποτελούν άλλωστε για την Κρι Κρι σημαντικό πυλώνα της ανάπτυξής της. Σήμερα, εξάγει το γιαούρτι της, επώνυμο και ιδιωτικής ετικέτας, σε περισσότερες από 42 χώρες σε Ιταλία, Αγγλία, Γερμανία κ.α. Οι υψηλές εξαγωγές (σ.σ. αποτελούν το 50% του τζίρου της), σε συνδυασμό με τη θέση που έχει «κτίσει» στα ράφια των ελληνικών σουπερμάρκετ, οδηγούν σε διψήφια ανάπτυξη. 

ΑΠΟ ΧΡΗΜΑ WEEK