Η Autohellas Hertz παρουσιάζει το ανανεωμένο FlexDrive, το πρόγραμμα ευέλικτου leasing απευθύνεται σε ιδιώτες και επαγγελματίες, με προνόμια που είναι αληθινά, όσο απίστευτα και αν μοιάζουν:
Παραλαβή αυτοκινήτου εντός 24 ωρών.
Δωρεάν έλεγχο και πλύσιμο του αυτοκινήτου 1 φορά το μήνα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης.
4 Bonus πόντους για κάθε €1 του μηνιαίου μισθώματος, πληρώνοντας με κάρτες Bonus της Alpha Bank.
3 Μίλια Εξαργύρωσης από το Miles+Bonus της AEGEAN, για κάθε €1 του μηνιαίου μισθώματος.
Αποπληρωμή του μισθώματος εξαργυρώνοντας μίλια Miles+Bonus της AEGEAN.
Η επικοινωνιακή καμπάνια, βασίζεται στο Social Media trend «2 Αλήθειες & 1 Ψέμα!» και προσκαλεί το κοινό να ανακαλύψει τα μοναδικά προνόμια του «πιο απίστευτου Leasing στην αγορά», που ξεδιπλώνονται μέσα σε 2 επεισόδια ενός ξεχωριστού τηλεπαιχνιδιού. Πρωταγωνιστής της καμπάνιας, ο γνωστός stand-up comedian και παρουσιαστής Διονύσης Ατζαράκης, ο οποίος δίνει μια διασκεδαστική πνοή στο τηλεπαιχνίδι – παρωδία, με το μοναδικό ύφος του. Οι δύο παίκτες, αντιμέτωποι με τρία εξίσου απίστευτα δεδομένα, για την ζωή του Διονύση Ατζαράκη αλλά και για το FlexDrive, καλούνται να εντοπίσουν το ψέμα. Στο τέλος, οι παίκτες συνειδητοποιούν ότι τα προνόμια που νόμιζαν πως ήταν υπερβολικά και απίστευτα, είναι όντως αληθινά με το FlexDrive της Autohellas Hertz!
Την καμπάνια δημιούργησε η Ogilvy σε παραγωγή Foss Productions και σκηνοθεσία Βαγγέλη Μαρτίνου.
Παρακολουθείστε τα δύο επεισόδια παρακάτω: