Στις προτεραιότητες και τις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει η Allianz Ελλάδος για το νέο έτος αλλά και στα επιτεύγματα της χρονιάς που μας πέρασε, αναφέρθηκε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Allianz Ελλάδος κ. Φιλίππα Μιχάλη, στην καθιερωμένη ετήσια εκδήλωση για την έναρξη της νέας χρονιάς που πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετάνια με καλεσμένους τους Συνεργάτες Πωλήσεων της εταιρείας από όλη την Ελλάδα.
«Μέσα στη χρονιά που πέρασε πετύχαμε να αυξήσουμε την παραγωγή μας, η οποία κινήθηκε ανοδικά κατά 3,4% συγκριτικά με το 2017. Τα θετικά αποτελέσματα προέκυψαν μέσα από σημαντική ανάπτυξη σε τομείς όπου είχαμε στρατηγικά στοχεύσει, όπως είναι η Υγεία & Αποταμίευση, Λοιποί Κλάδοι Γενικών Ασφαλίσεων, ειδικότερα στους μεγάλους κινδύνους και οι Ομαδικές Ασφαλίσεις» ανέφερε συγκεκριμένα η κ. Φιλίππα Μιχάλη.
«Το 2018 παραμείναμε ισχυροί μέσα σε ένα κλίμα συνεχών ανατροπών και το κλείσιμο του έτους μας βρήκε με μία νέα ομάδα στο Συμβούλιο Διοίκησης και με τα νέα μας γραφεία στην Κύπρο να παίρνουν σάρκα και οστά», σχολίασε η κ. Φ. Μιχάλη κι ευχαρίστησε το δυναμικό πωλήσεων της εταιρείας για τη σκληρή δουλειά και το ζήλο που επέδειξε αυτή την ιδιαίτερη χρονιά.
Στην ανανεωμένη φιλόδοξη εμπορική στρατηγική της εταιρείας και τους σχεδιασμούς για το νέο έτος αναφέρθηκε ο Εμπορικός Διευθυντής κ. Στέφανος Μαλαχιάς: «Το νέο έτος μας βρίσκει με πολύ θετικά αποτελέσματα στον κλάδο Ζωής & Υγείας που η αύξηση παραγωγής αγγίζει το 11,1% συγκριτικά με το 2017 και κύριο όχημα ανάπτυξης το αποκλειστικό δίκτυο συνεργατών μας. Στις Γενικές Ασφαλίσεις κινηθήκαμε σχεδόν στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, παρουσιάζοντας αξιοσημείωτη αύξηση παραγωγής σε τομείς στρατηγικής σημασίας, η οποία προήλθε από όλα τα δίκτυα των συνεργατών μας».
«Εκτός όμως από τα παραγωγικά αποτελέσματα, το 2019 μας βρίσκει με ανανεωμένο και σύγχρονο επικοινωνιακό προφίλ», πρόσθεσε, «αφού η νέα μας διαφημιστική καμπάνια μας προτρέπει να «τολμήσουμε σήμερα» και η φωνή μας στα social media δυναμώνει με τη δημιουργία της σελίδα μας στο LinkedIn».