Η εταιρεία παραγωγής αγωνιστικών οχημάτων Ferrari ανακοίνωσε τη Δευτέρα μια απρόσμενη συνεργασία με τον οίκο υψηλής ραπτικής Giorgio Armani.
O CEO της εταιρείας Louis Camilleri ανέφερε πως η Ferrari στοχεύει σε κέρδη προ φόρων αυξημένα κατά 10% σε βάθος δεκαετίας από το άνοιγμα σε νέους κλάδους της οικονομίας: ένδυση, ψυχαγωγία και υπηρεσίες πολυτελείας.
« Αυτό δεν αφορά μόνο στην αύξηση των κερδών. Θέλουμε να αυξήσουμε την αξία του brand μας, να το τονώσουμε και να το αναζωογονήσουμε» πρόσθεσε.
Η Ferrari είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα brands παγκοσμίως. Η αξία του εμπορικού της σήματος αυξήθηκε από 4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2014 σε 8,3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019, σύμφωνα με τους συμβούλους Brand Finance που εδρεύουν στο Λονδίνο. Είναι πλέον έβδομη στη λίστα με τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα πολυτελείας της Brand Finance.
Πηγή: Αssociated Press