Περισσότεροι από 10.000 πελάτες στο δίκτυο premium μαρίνων της D-Marin χρησιμοποιούν πλέον τους έξυπνους αισθητήρες για να νοιώθουν μεγαλύτερη ασφάλεια, προστασία και ηρεμία όταν βρίσκονται μακριά από τα σκάφη τους, αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Βασισμένοι στην πλατφόρμα Sense4Boat, οι έξυπνοι αισθητήρες της D-Marin παρέχουν αδιάλειπτη παρακολούθηση και άμεσες ειδοποιήσεις για κινδύνους στους οποίους περιλαμβάνεται η εισροή νερού, η υπερθέρμανση μπαταρίας, η πυρκαγιά ή η μη εγκεκριμένη κίνηση. Εγκατεστημένη σε περισσότερα από 10.000 σκάφη μέχρι σήμερα, με περισσότερους από 90% επιλέξιμους πελάτες να την χρησιμοποιούν ήδη, η τεχνολογία μετατράπηκε γρήγορα σε ένα αξιόπιστο εργαλείο για την προληπτική φροντίδα του σκάφους.
Οι ειδοποιήσεις ενσωματώνονται άμεσα στην εφαρμογή D-Marin και λαμβάνονται ταυτόχρονα από ομάδες της μαρίνας, που είναι σε ετοιμότητα 24/7. Κατά μέσο όρο, επιλύονται ή διερευνώνται περισσότερες από 200 κρίσιμες ειδοποιήσεις κάθε μήνα. Ανεξάρτητα από το αν ένα σκάφος βρίσκεται σε θέση δεξαμενισμού ή ελλιμενισμού, οι χρόνοι άμεσης απόκρισης από τις ομάδες της μαρίνας εξασφαλίζουν ότι τα μικρά προβλήματα δεν θα εξελιχθούν σε μεγάλα. Στις περιπτώσεις αυτές μετράει και το κάθε δευτερόλεπτο και οι ομάδες της D-Marin βρίσκονται κοντά, είναι εκπαιδευμένες και έτοιμες να ανταποκριθούν ανά πάσα στιγμή.
Ο Matthias Gehring, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Τεχνολογίας της D-Marin, δήλωσε: «Η ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για κάθε ιδιοκτήτη σκάφους και στη D-Marin έχουμε δεσμευτεί να θέσουμε νέα πρότυπα στην προστασία σκαφών. Οι έξυπνοι αισθητήρες μας ανιχνεύουν πιθανά προβλήματα σε πραγματικό χρόνο και οι ομάδες μαρίνας είναι έτοιμες να δράσουν άμεσα, μέρα ή νύχτα. Αυτός ο συνδυασμός τεχνολογίας και ανταπόκρισης προσφέρει στους πελάτες μας την ηρεμία ότι το σκάφος τους βρίσκεται πάντα σε ασφαλή χέρια».
Μαρτυρίες πελατών – Οι έξυπνοι αισθητήρες σε δράση:
Ιδιοκτήτης του «S/Y Zephyros», ετήσιος πελάτης της D-Marin Λευκάδας (Ελλάδα)
«Το διαμέρισμα της μπαταρίας ήταν καλυμμένο από ιστία και καραβόπανα που έπρεπε να τοποθετηθούν. Καθώς καθόμουν στο σαλόνι, έλαβα μια ειδοποίηση ότι η θερμοκρασία της μπαταρίας είχε ξεπεράσει τους πενήντα βαθμούς. Αδειάσαμε την καμπίνα και ανακαλύψαμε ότι μία μπαταρία ήταν υπερβολικά ζεστή και έβραζε. Παρότι βρισκόμασταν εκεί, δεν είχαμε παρατηρήσει το πρόβλημα. Ο αισθητήρας μας έσωσε από ένα πρόβλημα που θα μπορούσε να αποβεί καταστροφικό.»
Ιδιοκτήτης του «Mar.co E-Motion 36», ετήσιος επισκέπτης της D-Marin στο Borik (Κροατία)
«Το πρωί της 16ης Αυγούστου 2024, οι αισθητήρες σεντινόνερων ενεργοποίησαν έναν συναγερμό. Δεδομένου του βάρους των δύο μηχανών Mercury 600 ίππων, η πλώρη του RIB ήταν ελαφρώς ανεβασμένη και, με την πρώτη ματιά, όλα φαίνονταν καλά. Όταν όμως ενεργοποιήθηκε ξανά ο αισθητήρας, ξέραμε ότι κάτι συνέβαινε. Χάρη στην άμεση δράση της μαρίνας, ανακάλυψαν την εισροή νερού και έγινε ανέλκυση του σκάφους προτού προκληθεί κάποια σοβαρή ζημιά. Το σύστημα μας έσωσε πραγματικά.»
Ιδιοκτήτης του «Selma», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Turgutreis (Τουρκία)
«Ένα απόγευμα, ο αισθητήρας σεντινόνερων έστειλε ειδοποίηση μέσω της εφαρμογής. Η ομάδα της μαρίνας ανταποκρίθηκε άμεσα, έλεγξε το σκάφος μας και βρήκε ότι υπάρχει εισροή νερού. Χάρη στην έγκαιρη ειδοποίηση, απέτρεψαν μια πιθανή σοβαρή βλάβη.»
Ιδιοκτήτης του «Oscar», ετήσιος πελάτης της D-Marin του Tribunj (Κροατία)
«Κατά τη διάρκεια ενός σέρβις ρουτίνας, το γιοτ μας βρισκόταν σε θέση δεξαμενισμού όταν η ομάδα της μαρίνας έλαβε μια ειδοποίηση σχετικά με ένα πρόβλημα πιθανής υπερθέρμανσης της μπαταρίας. Η άμεση δράση τους — αποσύνδεση της ηλεκτροδότησης από ξηράς και η αντιμετώπιση του προβλήματος — απέτρεψε ένα πιθανώς σοβαρό συμβάν. Είμαστε ευγνώμονες για την τεχνολογία και την άμεση ανταπόκριση.»