του Βάϊου Κρόκου
Νέο προϊόν ετοιμάζεται να λανσάρει στην αγορά η Ευρωπαϊκή Πίστη το επόμενο διάστημα και αφορά τον κρίσιμο τομέα των cyber κινδύνων. Αυτό ανακοινώθηκε μεταξύ, άλλων χτες στο ετήσιο συνέδριο τoy Δικτύου Πωλήσεων της Ευρωπαϊκής Πίστης στην Αθήνα. Το νέο αυτό προϊόν θα έχει πολύ καλές προμήθειες και συμμετοχή στα bonus.
Συγκεκριμένα, πρόκειται για ασφάλιση προσωπικών δεδομένων – ένα ζήτημα στο οποίο διογκώνονται οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν με την συνεχή άνθιση της τεχνολογίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Insuranceworld.gr, απαιτείται ακόμα η διευθέτηση κάποιων λεπτομερειών σε επίπεδο αντασφάλισης, ώστε να ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός και μπορέσει το προϊόν να διατεθεί στην αγορά.
Το νέο αυτό προϊόν, μαζί με τον Ασφαλιστικό Γονέα και το Family Care II αποτελεί ένα ακόμα σύγχρονο όπλο στην φαρέτρα του ισχυρού Δικτύου πωλήσεων της εταιρείας το οποίο είναι το μεγαλύτερο στην αγορά με πάνω από 5.000 ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές.
Αξίζει να σημειωθεί για άλλη μία φορά ότι η Ευρωπαϊκή Πίστη και Δίκτυα Πωλήσεων, είναι ταυτόσημα. Είναι, όπως ειπώθηκε και χτες η μόνη ασφαλιστική εταιρεία που δεν αναπτύσσει direct δίκτυα πωλήσεων, αναπτύσσεται και στηρίζει τις πωλήσεις της μέσα από τα Δίκτυα και μόνο, υπερασπίζοντας της αξία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και εξασφαλίζοντας μοναδικές υπηρεσίες για συνεργάτες και πελάτες.