Τη νέα της καμπάνια παρουσίασε πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Πίστη, η οποία τρέχει τόσο με τηλεοπτικά spots όσο και με digital δημιουργικό, σε sites και social media.
Με κεντρικό μήνυμα «Επειδή οι προβλέψεις δεν θα γίνουν ποτέ τόσο συγκεκριμένες» και στόχο να ενημερώσει την ελληνική κοινωνία για τα οφέλη της ασφάλισης, η καμπάνια της εταιρείας θα βρίσκεται στον αέρα έως τα τέλη Νοεμβρίου.
Αναλυτικότερα, μέσα από 3 spots αποτυπώνεται με ιδιαίτερο τρόπο η σημασία της έγκαιρης πρόβλεψης για την προστασία και τη φροντίδα όλων αυτών που έχουν αποκτηθεί με προσωπικό μόχθο και θυσίες. Η οικογένεια, η κατοικία, αλλά και η εξασφάλιση μιας αξιοπρεπούς σύνταξης αποτελούν τα καίρια θέματα που θίγει η καμπάνια, θέλοντας να αναδείξει την ασφάλιση ως το αποτελεσματικότερο μέσο πρόληψης για τον Έλληνα πολίτη.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση, η Ευρωπαϊκή Πίστη, βασιζόμενη στην πολυετή της εμπειρία στον ασφαλιστικό κλάδο και με οδηγό την μοναδική σχέση εμπιστοσύνης που έχει οικοδομήσει με την ελληνική κοινωνία, αντιλαμβάνεται ως προσωπικό της καθήκον την ενημέρωση του κοινού και αυτό επιτυγχάνει με τη νέα διαφημιστική της καμπάνια.
Δείτε τα τηλεοπτικά spots στο www.europaikipisti.gr.