του Βάιου Κρόκου
Για την ανάγκη διαφοροποίησης με λύσεις, καλύψεις και εστιασμό σε επιμέρους κινδύνους κάνει λόγο η διευθύνουσα σύμβουλος της Globalnet, κα. Ευγενία Καφφετζή.
Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ, η εταιρεία έδειξε άμεσα αντανακλαστικά γεγονός στο οποίο συντέλεσε το πολύ καλό επίπεδο ψηφιοποίησης, όπως σημείωσε, με τις εσωτερικές λειτουργίες να είναι πλέον ακόμα πιο ευέλικτες.
Δίνοντας την δική της οπτική για την εν εξελίξει κρίση, τόνισε πως το μεγάλο asset της εταιρείας είναι οι συνεργάτες.
“Χωρίς μεγάλες ανακοινώσεις και με διαφανή και άμεσο τρόπο ενημερώσαμε συνεργάτες – πελάτες για τους τρόπους λειτουργίας με στόχο να γίνει αντιληπτό πως οι προσπάθειες πρέπει να είναι αμοιβαίες προς όφελος όλων“, μιλώντας για την επικοινωνιακή στρατηγική εν μέσω της τρέχουσας συγκυρίας.
Η εταιρεία επεξεργάζεται εναλλακτικά μοντέλα και συγκεκριμένους τρόπους δράσης για τα Δίκτυα των Συνεργατών.
Όπως αποτυπώθηκε από το πρόσφατο Aon Web Table στο οποίο συμμετείχε, μεταξύ άλλων η κα Καφφετζή, η επικοινωνιακή στρατηγική των εταιρειών προσαρμόστηκε στην έννοια του “μαζί”, στην συναισθηματική προσέγγιση για να αποτελέσει αντίβαρο στην ατομική μοναξιά και στην εύλογη ανασφάλεια, με πρωτοβουλίες όπως helpdesks και hotlines και για ψυχολογική υποστήριξη. Οι εταιρείες ενημέρωσαν άμεσα και με απόλυτη διαφάνεια το δίκτυο και τους πελάτες τους για το νέο τρόπο λειτουργίας μέσα στην κρίση.