Δημήτρης Μαλλάς
Η περαιτέρω ενίσχυση των υποδομών της προκειμένου να προσφέρει καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης στους πελάτες της, όπως και η είσοδος σε νέους τομείς, όπως είναι αυτός των εφαρμογών, περιλαμβάνονται στους στόχους της Cardlink, της εταιρείας που λειτουργεί το μεγαλύτερο δίκτυο τερματικών για συναλλαγές με κάρτες στην Ελλάδα.
Η εξυπηρέτηση των πελατών της, οι οποίοι έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια καθώς ο αριθμός των τερματικών που λειτουργεί η Cardlink ξεπερνούν πλέον τις 270.000, αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για την εταιρεία, όπως ανέφεραν τα στελέχη της κατά τη διάρκεια παρουσίασης με αφορμή την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, στην οποία συμμετείχε. «Η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής μας» τόνισε ο Αντίγονος Παπαδόπουλος, εμπορικός διευθυντής της Cardlink, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει επενδύσει στις υποδομές της, δημιουργώντας στα γραφεία της έναν προηγμένο κέντρο διαχείρισης και παρακολούθησης του δικτύου τερματικών, το οποίο επιτρέπει στα αρμόδια στελέχη της να προετοιμάζονται καλύτερα για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων προκύψουν.
Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, το δίκτυο της Cardlink διεκπεραιώνει περισσότερα από 40 εκατ. συναλλαγές σε μηνιαία βάση, αριθμός που αυξάνεται διαρκώς. Αξιοσημείωτο είναι πως πάνω από το ήμισυ των συναλλαγών είναι πλέον ανέπαφες, ενώ το 13% των συναλλαγών με κάρτα αφορά αγορές αξίας έως 5 ευρώ, δείγμα ότι οι Έλληνες έχουν αρχίσει να χρησιμοποιούν κάρτες ακόμη και για μικροσυναλλαγές. “Πάντως, ο μέσος όρος ανά συναλλαγή με τη χρήση χρεωστικών καρτών φθάνει στα 35 ευρώ”
Η Cardlink βρίσκεται σε φάση προετοιμασίας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απόκτησης άδειας για τη λειτουργία ιδρύματος ηλεκτρονικού χρήματος. Η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2019 και θα δώσει επιπλέον δυνατότητες για την παροχή νέων υπηρεσιών από την Cardlink.
Η εταιρεία, η οποία ανήκει στον όμιλο Quest, έχει ξεκινήσει πάντως να επεκτείνεται σε νέους τομείς. Για παράδειγμα, έχει αρχίσει την προώθηση τερματικών για συναλλαγές (POS), τα οποία βασίζονται στο λειτουργικό σύστημα Android, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι μπορούν να εγκατασταθούν σε αυτά και άλλες εφαρμογές, προσφέροντας έτσι μία πιο ολοκληρωμένη λύση στον χρήστη. Μάλιστα, η Cardlink παρουσίασε πρόσφατα την εφαρμογή παραγγελιοληψίας Cardlink Maitre, η οποία συνεργάζεται με τα Android τερματικά που προωθεί. Το πλάνο, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, είναι να υπάρξουν και άλλες εφαρμογές τρίτων που θα μπορούν να εγκαθίστανται στα τερματικά των χρηστών της Cardlink, δημιουργώντας με αυτό τον τρόπο ένα οικοσύστημα.