Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των ασφαλιστικών επιχειρήσεων αποτέλεσε το επίκεντρο του μαραθώνιου καινοτομίας Crowdhackathon Insurance 3.
H διοργάνωση που πραγματοποιήθηκε για τρίτη φορά σε ισάριθμα έτη(Crowdhackathon#Insurance 2016 & Crowdhackathon #insurance 2.0) –με διοργανωτές την Ethos Media και την Crowdpolicy Open Innovation, στον χώρο καινοτομίας Innovathens powered by Samsung– χαρακτηρίστηκε για τις υψηλές ιδέες των συμμετεχόντων που δυσκόλεψαν αρκετά την λήψη απόφασης της Επιτροπής αξιολόγησης.
Δέκα ομάδες σε δύο μέρες ήταν επιφορτισμένες να υλοποιήσουν και να παρουσιάσουν καινοτόμες πρωτοποριακές εφαρμογές στον τομέα της ασφάλισης. Πέντε εξ αυτών επιβραβεύθηκαν για τις καινοτόμες ιδέες τους κερδίζοντας συνολικά χρηματικά βραβεία αξίας 4.500 ευρώ, καθώς και 3μηνη συμβουλευτική υποστήριξη σε πρόγραμμα Insurtech Fast Track Accelerator που χορηγεί η Crowdpolicy Open Innovation.
Η Ethos Media που από την αρχή της διοργάνωσης το 2016 αγκάλιασε και υποστήριξε τον μαραθώνιο καινοτομίας στο χώρο των ασφαλιστικών εφαρμογών και φέτος επέδειξε την έμπρακτη αρωγή και συμβολή της ως χορηγός του 2ου βραβείου, χρηματικής αξίας 1500 ευρώ, απονέμοντας το στην Ομάδα Blockchain@Insurtech, η οποία παρουσίασε εφαρμογή η οποία λύνει το πρόβλημα του Insurance on-demand, την δυνατότητα δηλαδή να ασφαλίζεται κάποιος άμεσα και για μικρή διάρκεια, χρησιμοποιώντας τεχνολογία blockchain. Την επιταγή παρέδωσε στην νικήτρια ομάδα ο κ. Κωνσταντίνος Ουζούνης, Γενικός Διευθυντής της εταιρίας.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι η εκδήλωση αποτέλεσε πυρήνα για να συγκεντρωθούν νέοι και νέες οι οποίοι αφιέρωσαν ένα Σαββατοκύριακο για να ασχοληθούν, να σκεφτούν, να προτείνουν τεχνολογικές λύσεις οι οποίες θα μπορέσουν ή εν δυνάμει θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις ασφαλιστικές, τους διαμεσολαβούντες και ιδιαίτερα τους πελάτες-χρήστες της τεχνολογίας και της ασφάλισης.
Η συμμετοχή των νέων ανθρώπων είναι ότι πιο αναζωογονητικό στην Ελλάδα του Σήμερα που έχει ανάγκη από τέτοιες πρωτοβουλίες και πρακτικές προκειμένου να συμβάλλει στην ανάδειξη της χώρας στο χώρο της καινοτομίας.
Η ασφαλιστική αγορά χρειάζεται και πρέπει να αξιοποιήσει την ευκαιρία και να αναζητήσει μέσα απ’ αυτή την νεολαία τις μελλοντικές της ευκαιρίες. Ευκαιρίες όχι μόνο στις τεχνολογικές καινοτομίες αλλά και στην επιχειρηματικότητα. Αρκεί όμως να τους δοθεί η ευκαιρία της δημιουργίας και της αλλαγής.