Του Βάιου Κρόκου
Σε ρυθμούς που “θύμισαν” την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 ξεκίνησε και διεξήχθη το βράδυ της Τρίτης η φαντασμαγορική τελετή βράβευσης του Δικτύου και Συνεργατών της Εθνικής Ασφαλιστικής, στο Γκολφ της Γλυφάδας, παρουσία άνω των 1000 παρευρισκομένων από όλη την Ελλάδα.
Στο μήνυμά του ο πρόεδρος της Εθνικής Ασφαλιστικής, Χριστόφορος Σαρδελής, έδωσε το στίγμα της επόμενης μέρας, με επίκεντρο τον άνθρωπο, την στήριξη των συνεργατών, προς όφελος των ασφαλισμένων πελατών.
Όπως ανέφερε: Πρόθεσή μας είναι να συντονίσουμε τους εσωτερικούς ρυθμούς, αν θέλουμε να διατηρήσουμε την κορυφαία θέση εδώ και 128 χρόνια.
Στην ομιλία του, αναφέρθηκε στην ψηφιακή εποχή και τους νέους αναδυόμενους κινδύνους, περιγράφοντας τις νέες τάσεις όπως είναι οι κυβερνοεπιθέσεις και το cyber risk.
Παράλληλα μίλησε για τη διεθνή συγκυρία, αναφερόμενος το περιβάλλον χαμηλών επιτοκίων και τις δυστοκίες που προκαλούνται εγχώρια από τη συνέχιση των capital controls.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στο Πανευρωπαϊκό Προσωπικό Συνταξιοδοτικό Προϊόν (PEPP) και στους συσχετισμούς της διεθνούς και της εγχώριας αγοράς.
Ο CEO της Εθνικής Ασφαλιστικής Σταύρος Κωνσταντάς, από την πλευρά του, σημείωσε ότι ο ρυθμός είναι στο DNA της εταιρείας που ανταποδίδει στην κοινωνία, με βάση τα ισχυρά θεμέλια του παρελθόντος.
Σε επίπεδο μεγεθών, η εταιρεία συνεχίζει ανοδικα για μια ακόμη χρονιά, και όπως ανέφερε, τα κέρδη του 2018 ανήλθαν στα 63 εκατομμύρια ευρώ, στα 43 εκατ. ευρώ τα επαναλαμβανόμενα. Το πρώτο 5μηνο του 2019 δείχνει ιδιαίτερα ενθαρρυντικό με άνοδο 12,4%, ενώ παράλληλα σημειώνεται ρεκόρ ανάπτυξης με 25% στον κλάδο Υγείας & Ζωής.
“Τα χρόνια της κρίσης, η αδυναμία της πολιτείας, έφερε τις εταιρείες προ των ευθυνών τους, με σκοπό τη στήριξη της κοινωνίας και της οικονομίας”, σημείωσε, τονίζοντας πολλές φορές η ανάπτυξη μπορεί να μπήκε και σε δεύτερη μοίρα για όλες τις επιχειρήσεις.
Ωστόσο, όπως σημείωσε ο κ. Κωνσταντάς, η Εθνική Ασφαλιστική με 1 εκ. πιστούς ασφαλισμένους, εφόδιο την εμπειρία του παρελθόντος και τις σύγχρονες υπηρεσίες θα συνεχίσει να είναι σημείο αναφορά στην αγορά μέσω του Δικτύου και των συνεργατών σε όλη την Ελλάδα.
Τέλος, έδωσε έμφαση στην επιτυχία των νέων προϊόντων όπως το Full Home και Full Health, και περιέγραψε τον άξονα του ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας μέσω των business disruption και big data analysis.
Insuranceworld.gr