Η Έρευνα Mirror είναι η καθιερωμένη ετήσια έρευνα που διεξάγεται από την Exceed Consulting Μ. Φανδρίδης & Συνεργάτες τα τελευταία 17 χρόνια, αξιολογώντας τις σχέσεις των Προμηθευτών καταναλωτικών προϊόντων και του Οργανωμένου Λιανεμπορίου (Super Markets), καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα θεμάτων σε όλες τις λειτουργίες πρώτης γραμμής της εταιρείας.
Είναι η μοναδική συμμετοχική έρευνα αυτού του μεγέθους και μεθοδολογικής προσέγγισης, τόσο σε πανελλήνιο όσο και πανευρωπαϊκό επίπεδο και πλέον αποτελεί στρατηγικό Εργαλείο με τα αποτελέσματά της να διαμορφώνουν τα KPIs των περισσότερων εταιρειών που συμμετέχουν σε αυτή, ενώ έχει καταφέρει να διαμορφώσει τους κανόνες καλύτερης συνεργασίας μεταξύ των Προμηθευτών και του Λιανεμπορίου.
Δεδομένου πως τα φαρμακεία εξελίσσονται σε ένα πολύ σημαντικό κανάλι διάθεσης για τα O.T.C. προϊόντα και ύστερα από το αίτημα πολλών εταιρειών, η Mirror επεκτείνεται με τη Mirror Pharma, για πρώτη φορά και στα Φαρμακεία με τη συμμετοχή των σημαντικότερων εταιρειών σε Συμπληρώματα Διατροφής και στα Δερμοκαλλυντικά.
Πρωταρχικός σκοπός της έρευνας και σε αυτό το κανάλι είναι να διευκολύνει την κάθε Εταιρεία στη διαμόρφωση:
– ενός στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης της καλύτερης δυνατής και αποδοτικότερης σχέσης συνεργασίας με τους πελάτες Φαρμακοποιούς και
– ενός πλάνου άμεσων ενεργειών, προκειμένου να διορθωθούν όποια σημεία χρειάζονται βελτίωση για να αναβαθμίσουν τις σχέσεις τους, ώστε να γίνουν ο preferred supplier των Φαρμακείων.
Η Exceed Consulting έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας, λόγω του Covid-19, θα πραγματοποιήσει τη Mirror Pharma σύμφωνα και με τον αρχικό προγραμματισμό.