Μετά την συμπλήρωση περίπου τριών μηνών από την ημέρα που ο κορωνοϊός μπήκε στην ζωή μας και στην προσπάθεια μας να αποτιμήσουμε συνολικά την κατάσταση που διαμορφώθηκε, η ΕΕΑΕ έστειλε στα Μέλη της ένα ερωτηματολόγιο, για να έχει μια γενικότερη εικόνα επιστρέφοντας σιγά σιγά στην καθημερινότητα.
Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη, με αρκετά και ενδιαφέροντα αποτελέσματα.
Φαίνεται πως ο κλάδος ανταποκρίθηκε αρκετά ικανοποιητικά στο κομμάτι της καθημερινότητας, μιας και συνδύασε την φυσική παρουσία (γραφείο) με την εξ αποστάσεως εργασία και αξιοποίησε την ηλεκτρονική επικοινωνία σε ποσοστό που άγγιξε το 75%, ενώ η παραδοσιακή επικοινωνία μέσω τηλεφώνου και email άγγιξε το απόλυτο 100%.
Στο θέμα της αξιολόγησης της «εξ αποστάσεως εργασίας» ένα ποσοστό περίπου 65% δήλωσε ικανοποιημένο, ενώ αρνητική ήταν η εμπειρία για το υπόλοιπο 35% κάτι που φαίνεται να αποτυπώνεται και στην ανταπόκριση των πελατών στα νέα δεδομένα εξυπηρέτησης με το 65% να ανταποκρίνεται πλήρως!
Μοιρασμένα τα αποτελέσματα στο ερώτημα σχετικά με την μείωση παραγωγής, η οποία πάντως εντοπίστηκε από το 75% των ερωτηθέντων σε διάφορες ποσοστιαίες κλίμακες, όπως αυτές παρουσιάζονται και στο επισυναπτόμενο αρχείο.
Στο θέμα των μέτρων στήριξης, το πολύ μεγάλο ποσοστό (άνω του 88%) φαίνεται να έχει ενταχθεί στο μέτρο της ενίσχυσης, με το επίδομα των 800€, ενώ το 49% των ερωτηθέντων έκανε χρήση του μέτρου της έκπτωσης 25% λόγω εμπρόθεσμης καταβολής εισφορών και βεβαιωμένων οφειλών.
Επισημάνθηκε βέβαια πως υπάρχουν αρκετοί που πληρούν τις προϋποθέσεις, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχουν λάβει το επίδομα.
Ήδη έχει απευθύνει ερώτημα προς την ΑΑΔΕ ζητώντας να αιτιολογήσει την απόρριψη σε κάθε έναν, όπως έχει δεσμευτεί.
Εν τέλει, η ΕΕΑΕ προχωρά σε σημαντική διαπίστωση.Ποσοστό άνω του 93% των ερωτηθέντων, εξέφρασε την θετική άποψη για τις ενέργειες της Ένωσης σε αυτό το χρονικό διάστημα, “κάτι που μας δίνει ώθηση για ακόμη πιο ενεργή συνέχεια” αναφέρεται.