Στη δημιουργία εξειδικευμένου marketplace προχωρά η γαλλική αλυσίδα, Leroy Merlin, η οποία έκλεισε τα 15 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.
Σε μία ήδη ανταγωνιστική αγορά, θέτει με την σειρά της μία σοβαρή υποψηφιότητα, ενώ τα σχέδιά της δεν φαίνεται να σταματούν, όπως και οι επενδύσεις της.
Σχεδιάζει επέκταση τόσο σε νέα φυσικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο όσο και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ενισχύοντας τις σχετικές υποδομές, όπως είναι τα dark stores για τη διαχείριση και διεκπεραίωση των ηλεκτρονικών παραγγελιών, αλλά και με νέο κέντρο logistics.