Η Εθνική είναι η πρώτη τράπεζα που σχεδίασε και υλοποιεί Πρόγραμμα Ανταμοιβής της συνέπειας των πελατών της. Η επιβράβευση, μεταφράζεται σε οικονομικό όφελος στο τέλος κάθε έτους και αφορά τους πελάτες στεγαστικών δανείων που υπήρξαν έως τώρα συνεπείς στις υποχρεώσεις τους, βάσει των κριτηρίων του προγράμματος.
Οι ενήμεροι δανειολήπτες της Εθνικής Τράπεζας ανταμείβονται με τρείς τρόπους :
– Επιστροφή 5% επί του συνόλου των τόκων που πληρώνουν σε ετήσια βάση. Η επιστροφή αυτή αποδίδεται απολογιστικά τον Ιανουάριο κάθε έτους για το έτος που πέρασε.
– Επιβράβευση 2% επιπλέον όφελος στις καθημερινές συναλλαγές τους μέσω του προγράμματος go4more, σε επιλεγμένες συνεργαζόμενες επιχειρήσεις στους κλάδους Super Market και Πρατήρια Καυσίμων. Το ποσοστό αυτό μεταφράζεται σε πόντους που αποδίδονται απολογιστικά τον Ιανουάριο κάθε έτους, για το έτος που πέρασε.
– Επιπρόσθετα, οι πελάτες που πληρώνουν τη μηνιαία δόση του δανείου τους κερδίζουν μέσω του προγράμματος go4more, επιπλέον πόντους, τους οποίους και μπορούν να εξαργυρώνουν στο δίκτυο 6.800 συνεργαζόμενων επιχειρήσεων.
Στο Πρόγραμμα Ανταμοιβής Πελατών, εντάσσονται οι πελάτες των οποίων η εκταμίευση του δανείου έγινε πριν από τουλάχιστον 5 χρόνια και είναι ενήμεροι για το χρονικό αυτό διάστημα. Οι πελάτες που δεν είναι εγγεγραμμένοι στο πρόγραμμα go4more, έχουν την δυνατότητα να εγγραφούν δωρεάν από όλα τα κανάλια της Τράπεζας.
Το πρόγραμμα θα είναι σε ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου 2019 και οι πελάτες θα μπορούν να μάθουν περισσότερα για τους όρους και τις προϋποθέσεις, από το δίκτυο καταστημάτων της Εθνικής Τράπεζας.
Ο Παύλος Μυλωνάς Διευθύνων Σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, δήλωσε:
- “Η Εθνική επιβραβεύει τους συνεπείς δανειολήπτες, τους πελάτες που με μόχθο έμειναν ενήμεροι αυτά τα δύσκολα χρόνια της κρίσης για να τηρήσουν τις υποχρεώσεις τους στην τράπεζα. Είναι μια πρωτοβουλία, η οποία βρίσκεται σε απόλυτη αντιστοιχία με τις αρχές περί του αισθήματος δικαίου και τις κοινωνικές αξίες που υπηρετεί σταθερά η Εθνική Τράπεζα.“