Στην κατασκευή των μεγαλύτερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προχωρά η Κίνα, την ώρα που ναυτιλιακές εταιρείες δείχνουν προτίμηση προς τα νέα sub-megamax containerships.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης SMM, το σημαντικότερο γεγονός στο χώρο της ναυτιλιακής βιομηχανίας και του βιομηχανικού ναυτιλιακού εξοπλισμού, που διεξήχθη στο Αμβούργο, ανακοινώθηκε ότι το China State Shipbuilding Corporation (CSSC) της Σαγκάης έλαβε καταρχήν έγκριση για την κατασκευή containership διπλού καυσίμου – LNG. Το εντυπωσιακό είναι ότι η μεταφορική ικανότητα του πλοίου θα είναι 27.500 teu, περισσότερο κατά 3.000 teu  από τα υπάρχοντα μεγαλύτερα containerships που πλέουν σήμερα στη θάλασσα.

Την ίδια ώρα, στο λιμάνι Ningbo-Zhoushan, το μεγαλύτερο στον κόσμο, βρίσκονται σε εξέλιξηοι εργασίες για την κατασκευή των τελευταίων θέσεων ελλιμενισμού του. Στις δύο τελευταίες εγκαταστάσεις που σχεδιάζονται, αναμένεται ναφιλοξενηθούν πλοία-γίγαντες, μεταφορικής ικανόττηας 32.000 teu.  Επίσης, στα νότια, στο Yantian, το ανατολικό λιμάνι Shenzhen, κατασκευάζει νέες θέσεις ελλιμενισμού ικανές να διαχειριστούν εξίσου πλοία μεταφορικής ικανότητας 32.000 teu.