Η μελέτη, με τίτλο Digital Challengers in Insurance, υπογραμμίζει τον αριθμό των νέων επιχειρήσεων που προσφέρουν ασφάλειες «on demand» για αυτοκίνητα, σπίτια ή gadgets, τις οποίες οι καταναλωτές μπορούν να αγοράσουν για ώρες, ημέρες ή εβδομάδες συνήθως μέσω εφαρμογών.
Κι ενώ οι παγκόσμιες επενδύσεις αυξάνονται χρόνο με τον χρόνο, οι ασφαλιστικές εταιρείες συνεχίζουν να υστερούν σε αυτό το θέμα σε σχέση με άλλους κλάδους. Η επιτυχία τους έγκειται ωστόσο, στο γεγονός ότι αναγκάζουν τους παραδοσιακούς παρόχους να «απαντήσουν» με τις δικές τους καινοτομίες, σύμφωνα με τον Ben Carey-Evans, ασφαλιστικό αναλυτή της Global Data.
Για παράδειγμα, η βρετανική ασφαλιστική εταιρεία Aviva λάνσαρε την υπηρεσία Aviva Plus, η οποία επιτρέπει στους ασφαλισμένους να πληρώνουν μηνιαίες συνδρομές, ενώ προσαρμόζουν τα επίπεδα ασφαλιστικής κάλυψης. Από την άλλη, η βρετανική τράπεζα Lloyds συνεργάστηκε πρόσφατα με την αμερικανική InsurTechTrov, χρησιμοποιώντας την white-label πλατφόρμα της τελευταίας για να αναπτύξει μια σειρά ψηφιακών ασφαλιστικών προϊόντων για τους πελάτες της.
«Οι μεγάλοι παίκτες πρέπει να προσαρμοστούν στην πρόοδο που σημειώνουν οι startups, διαφορετικά οι καταναλωτές θα αρχίσουν να πηγαίνουν αλλού», δήλωσε ο Carey-Evans. «Δεν μπορούν πλέον να βασίζονται στα αξιόπιστα εμπορικά σήματα τους, καθώς δεν ανταγωνίζονται απλώς τις startups αλλά και τους ανταγωνιστές τους που συνεργάζονται ή επενδύουν σε αυτές.»
Πηγή: startupper.gr