Νέο επεισόδιο (No 194) της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice του ΟΝΕ Channel

Στην εποχή της τεχνολογίας και των social media, πολλοί ίσως αναρωτιούνται: γιατί να επενδύσουμε σε ένα συνέδριο; Πώς μπορεί αυτό να ενισχύσει το προσωπικό μας ή το επαγγελματικό μας προφίλ;

Στο επεισόδιο αυτό, θα εξετάσουμε πώς ένα συνέδριο μπορεί να γίνει ένα ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ για κάθε επαγγελματία. Θα ανακαλύψουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη των συνεδρίων για να χτίσετε δικτύα, να ενισχύσετε τη φήμη σας και να προωθήσετε το επαγγελματικό σας μήνυμα. Είτε είστε ομιλητής, χορηγός ή απλώς συμμετέχοντας, τα συνέδρια έχουν κάτι να σας προσφέρουν.

pastedGraphic.png

Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο του στο studio διοργανωτή συνεδρίων & εκδότη Κώστα Νόστη, συζητούν για τον ρόλο των Συνεδρίων στο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης και ενός επαγγελματία.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, είδαμε πως τα B2B συνέδρια λειτουργούν ως πλατφόρμες για την προβολή προϊόντων ή υπηρεσιών, την επίδειξη εμπειρογνωμοσύνης και τη δημιουργία στενότερων επαγγελματικών δεσμών. Καθοριστική σημασία έχουν η διάχυση γνώσης και η δικτύωση. Τα καλύτερα συνέδρια προσφέρουν ισορροπημένες ευκαιρίες για μάθηση και networking. Παράλληλα οι χορηγοί αποκτούν πρόσβαση σε στοχευμένο κοινό, δυνατότητα προβολής του brand τους και ενίσχυση της εταιρικής τους φήμης. Ωστόσο είναι ουσιαστικό για τους επιχειρηματίες να εξετάσουν το target group του συνεδρίου, το κόστος συμμετοχής, την οργάνωση και το προβλεπόμενο ROI.

Για τον διοργανωτή η προετοιμασία, η επιλογή ομιλητών, η διαχείριση της συμμετοχής και η υλοποίηση είναι κρίσιμα στάδια. Η ποιότητα του συνεδρίου εξασφαλίζεται με συνεχή επικοινωνία 

και feedback. Ακόμα, η υιοθέτηση της ψηφιακής τεχνολογίας, η προσαρμοστικότητα σε αλλαγές και η επικέντρωση σε ποιοτικό περιεχόμενο είναι τάσεις που οδηγούν στην επιτυχία. Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε 6 τρόπους ωφέλειας από την χορηγία ενός συνεδρίου.

Η εκπομπή “Marketing in Practice and more”, παραγωγή του ONE Channel που μετρά πάνω από 190 επεισόδια και μεταδίδεται από 2014 (αρχικά στο SBC TV και στη συνέχεια στο Attica TV), ασχολείται 

με την επιχειρηματικότητα και με τον κλάδο του μάρκετινγκ. Αντικείμενό της αποτελεί η παρουσίαση 

επιχειρηματικών εννοιών, παραδειγμάτων και προτάσεων ώστε να καταστήσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις  ανταγωνιστικές στο ελληνικό αλλά και στο διεθνές γίγνεσθαι.  Στο «Marketing in Practice and more» παρουσιάζονται οι βασικές επιχειρηματικές αρχές, τα  εργαλεία και οι τεχνικές μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τη μικρομεσαία επιχείρηση να αναπτυχθεί μέσα από τα μάτια των ίδιων των επιχειρηματιών και των ανθρώπων της αγοράς. Χρηστικές συμβουλές, προτάσεις και απόψεις στη μικρή οθόνη, με αισιόδοξη προσέγγιση, τάση ανάπτυξης και κόντρα στις καθημερινές αρνητικές ειδήσεις.  Η εκπομπή επιμελείται και παρουσιάζεται τις 9 τελευταίες τηλεοπτικές σεζόν από τον πιστοποιημένο σύμβουλο μάρκετινγκ Θέμη Σαρανταένα, που εξειδικεύεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (www.marketingconsultant.gr) με χορηγούς επικοινωνίας τα: Athens Voice, epixeiro.gr, startup.gr  & franchise.gr.