Ηταν να μην εμφανιστεί το LeonidsPort για να διεκδικήσει την απόκτηση του 20,88% του μετοχικό κεφάλαιο του ΟΛΘ.
Αλυσιδωτές οι εξελίξεις, με το family office των Dreyfus να μην καταφέρνει να συγκεντρώσει πάνω από το 2,3% στο διήμερο Δευτέρας-Τρίτης
(το 2,1% την πρώτη ημέρα άσκησης της σχετικής διαδικασίας) και κατά πως φαίνεται πολύ δύσκολα να φτάνει το ζητούμενο 20,88%.
Παράγοντες της αγοράς θεωρούν πιθανότατη την στροφή είτε προς το ΤΑΙΠΕΔ (ελέγχει το 7,27%) είτε προς θεσμικούς διαχειριστές (4,5%) ή συνδυαστικά προς όλες τις (δυνητικά) ενδιαφερόμενες να πουλήσουν πλευρές.
Ωστόσο, το premium των 0,50€/μτχ που διαμορφώθηκε εχθές (λέγεται ότι αγοραστής ήταν η πλευρά Σαββίδη) “δείχνει” πως το υπέρ τίμημα θα ανέβει αρκετά υψηλότερα- αν και εξ’ αρχής η πλευρά του LeonidsPort/Dreyfus είχε αποκλείσει κάθε περίπτωση βελτίωσης του τιμήματος-
Σε κάθε περίπτωση η τρέχουσα αποτίμηση των 275,1 εκατ.€ είναι deep under value, πολύ δε περισσότερο εάν συνεκτιμηθεί η συμμετοχή με 67% στον φορέα Οργανισμό Λιμένος Βόλου (έναντι τιμήματος 51 εκατ. ευρώ). Ας μη ξεχνάμε, πάντως, ότι η δημιουργία τα τελευταία χρόνια τόσο της βάσης ελικοπτέρων στο Στεφανοβίκειο, όσο και της βάσης αμερικάνικων drones στη Λάρισα έχει αναβαθμίσει τη στρατιωτική σημασία του λιμένα του Βόλου.
Πρακτικά τι σημαίνει το…ντόμινο που έχει ενεργοποιηθεί στα λιμενικά;
Πως ούτε ο ΟΛΠ είναι εύλογα αποτιμημένος στα 733,7 εκατ. ευρώ, ούτε το …Λαύριο θα δοθεί τελικά σε τιμές-προ LeonidsPort- ενώ υπεραξία θα αποκτήσει η συμμετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στον ΟΛΚαβάλας.
Ως γνωστόν, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ έχει υποβάλλει την καλύτερη προσφορά για το “Φίλιππος Β'”, πιθανότατα μέσα στον Ιανουάριο να έχει επικυρώσει το ΤΑΙΠΕΔ τον διαγωνισμό.