Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τον εφοπλισμό, καθώς ανακοινώθηκε προ ολίγων ημερών η πρώτη παγκοσμίως καθέλκυση πλοίου για τη μεταφορά υγροποιημένου υδρογόνου.
Ειδικότερα η Kawasaki Heavy Industries της Ιαπωνίας ανακοίνωσε την καθέλκυση του Suiso Frontier που είναι κατάλληλα σχεδιασμένο για να μεταφέρει υγροποιημένο υδρογόνο στο 1/800 του αρχικού του όγκου αερίου, ψύχοντας το στους -253 ° C.
Η Kawasaki σχεδιάζει να εγκαταστήσει στο πλοίο ένα δοχείο αποθήκευσης υγροποιημένου υδρογόνου χωρητικότητας 1,250 m3 με δομικό στοιχείο διπλής όψης, το οποίο κατασκευάζεται επί του παρόντος στο Harima Works. Η κατασκευή του πλοίου αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2020.
Όταν το πλοίο ολοκληρώσει της εργασίες του και γίνει λειτουργικό, το Suiso Frontier θα χρησιμοποιηθεί ως επίδειξη τεχνολογίας με στόχο την δημιουργία μιας διεθνούς αλυσίδας εφοδιασμού με υδρογόνο που θα περιλαμβάνει υγροποιημένο υδρογόνο που παράγεται στην Αυστραλία και θα μεταφέρεται στην Ιαπωνία, σύμφωνα με το efoplistesnews.gr.
Το υδρογόνο κερδίζει την δημοτικότητα ως βασική πηγή ενέργειας επόμενης γενιάς για την καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Δεν εκπέμπει CO2 ή άλλα αέρια θερμοκηπίου κατά την χρήση και οι αναμενόμενες εφαρμογές περιλαμβάνουν την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και τα οχήματα κυψελών καυσίμου.
Με στόχο την παραγωγή υδρογόνου ως εξίσου συνηθισμένης πηγής καυσίμου όπως το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο η Kawasaki μαζί με την Iwatani Corporation (Iwatani), την Shell Japan Limited και την Electric Power Development Co., Ltd. (J-POWER) σχημάτισαν το Σύστημα Τεχνολογικής Έρευνας για την τεχνολογία υδρογόνου (HySTRA). Ο οργανισμός αυτός με την υποστήριξη του NEDO επιδιώκει την τεχνολογική ανάπτυξη με στόχο την οικοδόμηση μιας αλυσίδας εφοδιασμού σε ενέργεια που να επιτρέπει την οικονομική και αξιόπιστη προμήθεια υδρογόνου σε μεγάλες ποσότητες.
Εκτός από αυτόν τον τελευταίο υγροποιημένο φορέα υδρογόνου κατασκευάζεται σταθμός υγροποιημένου υδρογόνου στην πόλη Kobe και κατασκευάζεται στην Αυστραλία εγκατάσταση αεριοποίησης καφέ άνθρακα. Επιπρόσθετα, σχηματίστηκε το 2018 μια κοινοπραξία η οποία απαρτίζεται από τις εταιρείες Kawasaki, Iwatani και J-POWER μαζί με την Marubeni Corporation και την AGL Loy Yang Pty Ltd και έχει λάβει οικονομική ενίσχυση από τις κυβερνήσεις της Αυστραλίας και της Βικτώριας για την κατασκευή μονάδας επεξεργασίας αερίου, υγροποίησης και τερματικού φόρτωσης υδρογόνου.