Περισσότεροι από 1 εκατομμύριο Έλληνες έχουν πλέον λογαριασμό στη Revolut.
Επόμενος στόχος τα 2 εκατομμύρια Ελλήνων μέχρι το 2026. Για μια μεγάλη μερίδα αυτών των χρηστών η Revolut θα καταστεί ο βασικός τραπεζικός λογαριασμός.
Η Revolut κατέχει τραπεζική άδεια στη Λιθουανία από το 2022.
Το 2018 άρχισε να προωθείται ως η εφαρμογή «για τις διακοπές», λόγω των εύκολων πληρωμών στο εξωτερικό και της άμεσης μετατροπής σε άλλα νομίσματα με ισοτιμία σε πραγματικό χρόνο.
Τώρα, όμως, φαίνεται πως έχει μπει στις καθημερινές συναλλαγές των Ελλήνων.
Oι Έλληνες επιλέγουν Revolut για 3 κυρίως λόγους, σύμφωνα με τον επικεφαλής ανάπτυξης της Revolut στη Νότια Ευρώπη, Ignacio Zunzinegui.
- Παρατηρείται σαφής στροφή προς τη χρήση κάρτας και ψηφιακού πορτοφολιού. Ενδεικτικά, ο αριθμός των πληρωμών με κάρτα Revolut στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 67% το 2023 έναντι του 2022, ενώ οι μεταφορές χρημάτων υπερδιπλασιάστηκαν, με αύξηση 107% στο ίδιο διάστημα. Το πιο σημαντικό είναι ότι από τις συνολικές συναλλαγές, το 65%-70% γίνεται εντός Ελλάδας.
- Οι Έλληνες στράφηκαν στη Revolut λόγω των μηδενικών χρεώσεων σε διάφορες ψηφιακές υπηρεσίες, όπως τις άμεσες πληρωμές P2P και τις μεταφορές χρημάτων εντός του Ενιαίου Χώρου Πληρωμών (SEPA). Εξαιτίας έλλειψης των παγίων εξόδων που έχουν οι παραδοσιακές τράπεζες, όπως η συντήρηση χώρων γραφείων, η Revolut μπορεί να προσφέρει προϊόντα πιο ελκυστικά στην αγορά.
- Εύκολη χρήση της εφαρμογής και την καινοτομία των προϊόντων της. «Χρειάζεστε 8 λεπτά για να ανοίξετε έναν λογαριασμό»
Αξιοσημείωτο είναι το ενδιαφέρον που δείχνουν οι Έλληνες στους ευέλικτους λογαριασμούς, οι οποίοι επενδύουν τις αποταμιεύσεις τους σε διεθνή ομολογιακά αμοιβαία κεφάλαια. Περίπου το 10% των Ελλήνων χρηστών έχει ανοίξει τέτοιο λογαριασμό με μέσο ποσό καταθέσεων 2.500 ευρώ.
Τελικά, ο μέσος πελάτης της Revolut στην Ελλάδα είναι 35 ετών, ζει σε μεγάλη πόλη, ταξιδεύει συχνά και χρησιμοποιεί την εφαρμογή κυρίως για πληρωμές και για την αποστολή και λήψη χρημάτων. Η εταιρεία φαίνεται να πιστεύει πολύ στην προώθηση «από στόμα σε στόμα» για την επέκτασή της και σε κοινό μεγαλύτερης ηλικίας.
Πλέον η Ελλάδα είναι ανάμεσα στις χώρες, όπου η Revolut έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση, καθώς και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της στην Ευρώπη.
Επόμενος στόχος της Revolut είναι να γίνει περισσότερο «Ελληνική». Η διοίκησή της Revolut εξετάζει τις μεταφορές μέσω IRIS, αλλά και κάποιες διαφημιστικές εκστρατείτες ώστε να γίνει πιο σχετική με την ελληνική αγορά.
Η Revolut θα εισάγει στην Ελληνική αγορά καινούργια προϊόντα γύρω από τις επενδύσεις, την αποταμίευση και τις καθημερινές συναλλαγές με κάρτα. Μέχρι το τέλος του έτους υπολογίζει πως θα φτάσει το 1,5 εκατομμύριο πελάτες και μέσα σε περίπου δύο χρόνια τα τα 2 εκατομμύρια.
Απώτερος στόχος για την εφαρμογή είναι να καταστεί ο βασικός λογαριασμός των Ελλήνων. Στο πλαίσιο αυτό, θα ξεκινήσει μέσα στις επόμενες εβδομάδες πιλοτικό πρόγραμμα κινήτρων για μισθοδοσία μέσω της εφαρμογής και θα διαφημιστούν τα εργαλεία για βελτιστοποίηση της διαχείρισης του προϋπολογισμού.