Στην αγορά των bulkers στρέφεται η Coca-Cola προκειμένου να αντισταθμίσει τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η υψηλή ζήτηση και το αυξανόμενο κόστος των containerships.
H Coca Cola επέλεξε να μεταφέρει πάνω από 60.000 τόνους υλικού μέσω τριών bulk carriers, ανακοίνωσε ο διευθυντής προμηθειών της εταιρείας Άλαν Σμιθ, στο LinkedIn την Παρασκευή.
“Από τη στιγμή που δυσκολευόμασταν να αποκτήσουμε εμπορευματοκιβώτια ή χώρο λόγω της τρέχουσας κρίσης των εμπορευματικών μεταφορών στη θάλασσα, οφείλουμε ν ασκεφτούμε έξω από το κουτί”, ανέφερε ο Σμιθ σε ανάρτησή του στο Linkedin, σύμφωνα με το splash24.
Η εταιρεία έχει χρονοναυλώσει το Aphrodite M, χωρητικότητας 34,400-dwt, το Weco Lucilia C χωρητικότητας 35,000-dwt και το Zhe Hai 505 χωρητικότητας 35,130-dwt (όλα κατασκευασμένα το 2011).