Κάποιες από τις πιο εμβληματικές τσάντες του διάσημου γαλλικού Οίκου ειδών πολυτελείας Chanel θα κοστίζουν ακριβότερα εν όψει Χριστουγέννων, σε μία εποχή όπου η καταναλωτική ζήτηση, σε συνδυασμό με τα χαμηλά αποθέματα αποτελούν δυσεπίλυτο γρίφο.
Ούτε η πανδημία μείωσε τη δίψα νεόπλουτων Κινέζων για Chanel και luxury προϊόντα
Η γαλλική φίρμα, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην παγκόσμια βιομηχανία πολυτελών ειδών, ύψους 280 δισεκατομμυρίων ευρώ, και η αντίπαλός της Louis Vuitton άντεξαν στην κρίση του κορωνοϊού καλύτερα σε σύγκριση με άλλες εταιρείες λιανικής και έχουν αυξήσει αρκετές φορές τις τιμές τους για να ενισχύσουν τα περιθώρια κέρδους τους.
Η τιμή της τσάντας Chanel Small Classic αυξήθηκε κατά 16%, στα 7.300 ευρώ από τα τέλη Σεπτεμβρίου. Την αύξηση, την οποία μετέδωσε πρώτο το γαλλικό ενημερωτικό δίκτυο BFM TV, επιβεβαίωσε το Reuters χρησιμοποιώντας το Internet Archive.
Η τιμή μιας άλλης δημοφιλούς τσάντας, της δερμάτινης 2.55 με τη χρυσή αλυσίδα, ανερχόταν σε 7.800 ευρώ στον ιστότοπο της Chanel σήμερα, σε σύγκριση με 6.050 ευρώ τον Δεκέμβριο του 2020, μια αύξηση σχεδόν 30%, σύμφωνα με μια ανάλυση του Reuters που δημοσιεύει το ΑΠΕ.
Εκπρόσωπος Τύπου του ομίλου επισήμανε σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η αύξηση των τιμών «αφορά μονάχα τα εμβληματικά μοντέλα μας, δηλαδή τα Timeless Classic και 2.55».