Σειρά επικερδών deals για τους Έλληνες εφοπλιστές καταγράφεται εν μέσω θέρους.
Η Thenamaris συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου προχώρησε στην πώληση του aframax “Seafalcon”, χωρητικότητας 112.700 dwt και κατασκευής 2002. Πρόκειται για ένα από τα πιο παλαιά πλοία του στόλου το οποίο πωλήθηκε έναντι 13,5 εκατ. δολάρια. Η αξία του πλοίου εκτιμάται στα 12 εκατ. δολάρια.
Η Safe Bulkers, συμφερόντων του Πόλυ Χατζηιωάννου, στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδίου για ανανέωση του στόλου της προχώρησε στην πώληση του panamax “Lemessos Queen”, χωρητικότητας 76.565 dwt και κατασκευής 2008. έναντι 18 εκατ. δολ. Παράλληλα, αγόρασε ένα capesize που σύμφωνα με τη ναυλομεσιτική Seasure Shipbroking είναι το “Yumetamou”, χωρητικότητας 181.400 dwt και κατασκευής 2012. Το τίμημα της εξαγοράς ανέρχεται κατά πληροφορίες στα 32,3 εκατ. δολάρια.
Την ίδια ώρα, η μεγάλη ζήτηση σε containerships και πλοία και χύδην ξηρού φορτίου αποφέρει κέρδη στους Έλληνες εφοπλιστές.
Ένας από αυτούς, ο Ν. Τσάκος καθώς η Tsakos Shipping & Trading, ο οποίος συμφώνησε στην ναύλωση του panama “Manousos P”, χωρητικότητας 82.500 dwt και κατασκευής 2008 γι περίοδο επτά μηνών έναντι 29.000 δολαρίων ημερησίως.
Και η Lomar Shipping, συμφερόντων του Γιώργου Λογοθέτη, επωφελήθηκε από την συγκεκριμένη συγκυρία καθώς ναύλωσε το containership “Queen Esther”, χωρητικότητας 2.194 TEUs και κατασκευής 2016, για ένα χρόνο στα 80.000 δολάρια την ημέρα.
.