Με 133 LNG στο ενεργητικό τους, οι Έλληνες πλοιοκτήτες αποτελούν την κορυφαία δύναμη στον τομέα μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, διαδραματίζοντας καταλυτικό ρόλο σε έναν από τους σημαντικότερους κλάδους της ναυτιλίας. Σύμφωνα με τον οίκο Intermodal, δεύτερη δύναμη μετά τους Έλληνες είναι η Ιαπωνία, με 124 LGN carriers, ενώ σημαντική χαρακτηρίζεται η δυναμική των Νοτιοκορεατών με 49 LNG carriers.
Όπως αναφέρει ο οίκος, στην κορυφή της… κορυφής βρίσκεται η Maran Gas, συμφερόντων της οικογένειας Αγγελικούση που διαχειρίζεται 40 LNG carriers, ενώ έχει παραγγείλει επιπλέον 11 ακόμη, η παράδοση των οποίων εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί το 2026.
Ακολουθεί η GasLog, συμφερόντων του Πήτερ Λιβανού, που διαχειρίζεται 32 LNG carriers, ενώ έχει γράψει τέσσερα ακόμη στο βιβλίο παραγγελιών. Τρίτη δύναμη LNG στην Ελλάδα είναι η Dynagas του Γιώργου Προκοπίου, η οποία διαθέτει 17 LNG carriers. Παράλληλα, υλοποίει ναυπήγηση για επτά ακόμη πλοία τα οποία θα παραδοθούν έως το 2025.
Σημαντικές θέσεις καταλαμβάνουν οι TMS Cardiff Gas του Γιώργου Οικονόμου, με παραγγελίες έξι LNG carriers, αξίας περίπου 1,4 δισ. δολαρίων, η Capital Gas που ναυπηγεί οκτώ πλοία με παράδοση μέχρι το 2026 και η Alpha Gas, που διαθέτει πέντε LNG carries, και ναυπηγεί ακόμη τρία.
Τη λίστα συμπληρώνουν η Thenamaris, συμφερόντων του Νικόλα Μαρτίνου, η Minerva Gas του Ανδρέα Μαρτίνου, η Tsakos Energy Navigation του Νικόλα Τσάκου, η Latsco Marine Management και η Chandris (Hellas). Η Thenamaris διαχειρίζεται συνολικά έξι LNG carries, η Minerva Gas διαθέτει τέσσερα βαπόρια, η Tsakos Energy Navigation μετράει μέχρι στιγμής στον στόλο της τρία πλοία, ενώ οι τελευταίες διαχειρίζονται δύο πλοία.