Η ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ πραγματοποιεί την πρώτη ενέργεια στο Λιανεμπόριο για το 2021, από τις 3 Μαρτίου μέχρι και τις 6 Απριλίου, με σκοπό την προβολή και προώθηση του σήματος της Πρωτοβουλίας στο καταναλωτικό κοινό σε συνεργασία με την Δ.Θανόπουλος Α.Ε, που είναι το μοναδικό ελληνικό σούπερ μάρκετ με ιστορία και εμπειρία 144 χρόνων.
Η ενέργεια, με κεντρικό μήνυμα «Το ‘ψαξες;», προτρέπει τους καταναλωτές της αλυσίδας να αναζητήσουν κατά τη διάρκεια των αγορών τους το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ στις συσκευασίες των προϊόντων που ανήκουν στα Μέλη της Πρωτοβουλίας. Με αυτό τον τρόπο το κοινό έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί για την ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, αλλά και για τα προϊόντα των εταιριών-Μελών, που διαθέτουν κωδικούς σε ειδική προσφορά. Οι συμμετέχουσες εταιρίες είναι στο σύνολο τους 24 και συγκεκριμένα, Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, ΧΗΤΟΣ – ΖΑΓΟΡΙ, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, Ζυμαρικά ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, ΑΓΑΝ, Brava, Ευβοϊκή Ζύμη, KΥΚΝΟΣ, Petrou Nuts, Βιολάντα, Endless-Ευρωχαρτική, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Μανδρέκας, Χρυσά αυγά, Draculi Coffee, Ποτοποιία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης, ΧΙΩΝ, Κτήμα Σκούρα, Μύλοι Θράκης, Γεωδή και ΑΤΤΙΚΗ-ΠΙΤΤΑΣ.
Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας θα επικοινωνείται η ενέργεια μέσω του φυλλαδίου προσφορών της Δ.Θανόπουλος Α.Ε, με συγκεκριμένη προβολή των προϊόντων στα καταστήματα σε ειδικά διαμορφωμένα σημεία, με βίντεο των μηνυμάτων της Πρωτοβουλίας και σηματοδότηση των προϊόντων στα ράφια.
Παράλληλα, πραγματοποιείται προώθηση της συνέργειας και στα digital μέσα της Δ.Θανόπουλος Α.Ε, η οποία συνδυάζει αρμονικά την παράδοση με τις σύγχρονες τάσεις προσφέροντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία. Η προβολή θα ενισχυθεί σε επιλεγμένες ημέρες και από συνεργάτες-προωθήτριες, οι οποίες θα έχουν ως ρόλο να επικοινωνούν με τους πελάτες της αλυσίδας και να απαντούν σε ερωτήσεις που αφορούν στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
Τα Μέλη της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ επιλέγουν να «μένουν Ελλάδα» συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εγχώρια Οικονομία και Κοινωνία στηρίζοντας κατά το μέγιστο δυνατό τον Έλληνα Πολίτη.