Αντιδράσεις εκ μέρους μερίδας καταναλωτών προκάλεσαν πρόσφατα περιστατικά με εκτέλεσης παραγγελιών που είχαν γίνει μέσα από την πλατφόρμα Skroutz. Oι παραγγελίες αφορούσαν το e-shop “365shop” και παρά το γεγονός ότι τα προιόντα είχαν προπληρωθεί μέσω κάρτας, δεν παραδόθηκαν ποτέ.
Το «365shop» ανήκει στην 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ και συνεργαζόταν επί σειρά ετών με την Skroutz, πλην όμως την τελευταία περίοδο είχε σταματήσει να εξυπηρετεί τους ηλεκτρονικούς πελάτες ενώ εμφανίζεται να έχει αναστείλει τη λειτουργία του και να έχει μεταβιβαστεί.
Οι ανεκτέλεστες παραγγελίες προκάλεσαν έντονες αντιδράσεις με τους καταναλωτές να εξαπολύουν βέλη κατά της Skroutz, καθώς δεν είχαν ειδοποιηθεί εγκαίρως.
Από τη μεριά της η Skroutz εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων ότι έχει ήση επικοινωνήσει με καταναλωτές που δεν έλαβαν τις παραγγελίες τους και παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας . Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.
Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».