Αύξηση των online πωλήσεων παρουσίασε στο α’ τρίμηνο του 2020 και εν μέσω πανδημίας ο μητρικός όμιλος της ΑΒ Βασιλόπουλος. Ειδικότερα και σύμφωνα με τα αποτελέσματα για τους πρώτους τρείς μήνες του έτους του γκρούπ Ahold – Delhaize, το online κανάλι παρουσίασε σημαντική αύξηση, με τη ζήτηση στις αγορές της Κεντρικής και Νοτιανατολικής Ευρώπης να κινούνται ταχύτερα.
Έτσι, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις σε ενοποιημένη βάση παρουσίασαν αύξηση κατά 30% και οι καθαρές online πωλήσεις κατά 37,7% στο α’ τρίμηνο του 2020. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τριμήνου του γκρουπ, στο online κανάλι οι ενοποιημένες πωλήσεις πλησίασαν το 1 δισ. ευρώ (998 εκατ.ευρώ), αντιπροσωπεύοντας το 5,48% των συνολικών ενοποιημένων πωλήσεων, οι οποίες ανήλθαν στα 18,2 δισ. ευρώ.
Αν και ο όμιλος δεν παρουσιάζει αναλυτικά στοιχεία για την επίδοση της ελληνικής θυγατρικής, εν τούτοις το συγκεκριμένο κανάλι πωλήσεων υπεραπέδωσε στην Ελλάδα σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Convert Group, η οποία κατέδειξε ότι η αξία των αγορών στα ελληνικά online σούπερ μάρκετ εκτοξεύτηκε κατά 307% τον Μάρτιο του 2020 έναντι του αντίστοιχου περυσινού μήνα.