Η δημοτικότητα των δεξαμενόπλοιων LNG στις παραγγελίες νεότευκτων είναι μάλλον εμφανής τις τελευταίες εβδομάδες. Στην τελευταία εβδομαδιαία έκθεσή της, η Allied Shipbroking ανέφερε ότι «ο Δεκέμβριος έκλεισε και η νέα χρονιά ξεκίνησε με δραστηριότητα παρόμοια με αυτή των προηγούμενων εβδομάδων. Οι επενδύσεις σε LNG συνεχίστηκαν εν μέσω προσδοκιών για υψηλή ζήτηση στην Ευρώπη τα επόμενα χρόνια και ισχυρή παγκόσμια ανάπτυξη στον κλάδο και την επόμενη δεκαετία.
Σε έντονη αντίθεση με τον καταιγισμό παραγγελιών γύρω στα τέλη Νοεμβρίου, μόνο μία παραγγελία δεξαμενόπλοιου δόθηκε τις τελευταίες δύο εβδομάδες. Μια παραγγελία για δύο πλοία Newcastlemax από τον Ανατολικό Ειρηνικό ανέβασε το σύνολο του Δεκεμβρίου σε τέσσερις παραγγελίες (Newcastlemaxes). Οι τιμές νεότευκτων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου και δεξαμενόπλοιων συνέχισαν να κινούνται προς αντίθετες κατευθύνσεις, οδηγώντας μας ίσως σε μια περίοδο όπου τα bulkers αντιπροσωπεύουν μια πιο ελκυστική επένδυση».
Η Banchero Costa, σύμφωνα με το Hellenic Shipping News, σημείωσε επίσης στην εβδομαδιαία έκθεσή της ότι «στον κλάδο των dry, ο Ανατολικός Ειρηνικός έκανε κράτηση 2 x 211.500 dwt NewCastlemax από την Japan Marine United. Και τα δύο σκάφη έχουν συμβατικούς κινητήρες. Στον τομέα των car carrier, η ιαπωνική Santoku Senpaku έδωσε μια παραγγελία για 6 x 7.500 ceu, της οποίας την κατασκευή θα αναλάβουν οι Fujian Mawei και Xiamen Shipbuilding. Αυτές οι παραγγελίες υποστηρίζονται από 10ετή ναύλωση στην Guangzhou Ocean Carrier Shipping. Στον κλάδο LNG Mitsui O.S.K. έκλεισε μια παραγγελία στην Daewoo για ένα μόνο VLGC, με ημερομηνία παράδοσης τον Δεκέμβριο του 2026″.