της Ελενας Ερμείδου
Ανοίγει επίσημα σήμερα 10 Μαίου τις πύλες του, το πρώτο Franchise Brand Dolce του Ομίλου Wyndham σε συνεργασία με την Zeus International, υπό την επωνυμία Dolce Attica Riviera με στόχο να κερδίσει μερίδια στον αστικό και συνεδριακό τουρισμό. Σε πρώτη φάση το ξενοδοχείο επένδυσε 5 εκατομμύρια ευρώ και θα ακολουθήσει και δεύτερος κύκλος επενδύσεων μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Το έναυσμα της απόφασης το συγκριτικό πλεονέκτημα της γεωγραφικής θέσης του νυν Dolce Attica Riviera, πρώην Mare Nostrum.
Το ξενοδοχείο σταδιακά σταματά να δουλεύει με συμβόλαια ταξιδιωτικών πρακτόρων, κυρίως Γάλλων (all inclusive), ενώ η ξενοδοχειακή μονάδα, όπως δήλωσε ο κος Χάρης Σιγανός, Ιδρυτής της Zeus International ήδη παρουσιάζει πληρότητες, συμπληρώνοντας ότι η περιοχή αποτελεί σταυροδρόμι δραστηριοτήτων. Το γεγονός δε, ότι βρίσκεται πολλή κοντά στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) ώθησε την διοίκηση της εταιρείας να συνάψει ειδικές συμφωνίες διαμονής στην μονάδα, όπως για παράδειγμα με την Aegean Airlines και την easyJet.
Παράλληλα για την ανάπτυξη τού, και την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής, η διοίκηση του ξενοδοχείου έχει συνάψει συνέργειες με τοπικούς συλλόγους, κίνηση η οποία θα προσθέσει χρώμα και τόνο στην περιοχή. Η δωδεκάμηνη λειτουργία του ανοίγει 200 νέες θέσεις εργασίας.
Για την αλλαγή στόχου και πιο συγκεκριμένα την αλλαγή κατεύθυνσης του ξενοδοχείου από το all inclusive o κος Χάρης Σιγανός τόνισε διαθέτει πολλά πλεονεκτήματα και εναλλακτικές επιλογές, φέρνοντας ως παράδειγμα τα πλεονεκτήματα του κόλπου της Βραυρώνας, τις πολιτιστικές περιηγήσεις στην περιοχή, τις πολλαπλές δυνατότητες που έχουν οι ένοικοι του ξενοδοχείου για μονοήμερες κρουαζιέρες στον Σαρωνικό, τα ακτοπλοϊκά ταξίδια από το λιμάνι της Ραφήνας, κ.α.
Η ανάπτυξη του κλάδου του τουρισμού και οι ευοίωνες προοπτικές που διαγράφονται για τον τουρισμό της Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής λειτουργεί ως «μαγνήτης» νέων ξενοδοχειακών brands Αθήνα: Wyndham, Mariot, Hyatt, Four Seasons εδραιώνουν την παρουσία τους.
Ωστόσο, αν και η ανάπτυξη στην Αθήνα θα φτάσει στο 20%, η πρωτεύουσα υστερεί κατά 50% έναντι άλλων μεγάλων τουριστικών πόλεων. Η Ουγγρική πρωτεύουσα φιλοξενεί περί τα 15 εκατομμύρια επισκέπτες ανά έτος, σε σύγκριση με την Αθήνα που αριθμεί περί τα 5 εκατομμύρια επισκέπτες. Βασικός λόγος της υστέρησης η απουσία σωστής σύνδεσης του τουρισμού με την οικονομία, μεταξύ άλλων η έλλειψη διασυνδεδεμένων υποδομών.
Σημειώνεται, στόχος της Wyndham σε συνεργασία με την Zeus International, η ανάπτυξη 20 ξενοδοχειακών μονάδων, εντός της επόμενης 10ετίας, στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία και τη Ρουμανία.