Στην αγορά της Ιαπωνίας στρέφει το βλέμα η Safe Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου, στο πλαίσιο της νέα επενδυτικής στρατηγικής για την απόκτηση νέων Capesize.
Όπως έγινε γνωστό, η νεότερη εξαγορά αφορά το Capesize που θα ονομαστεί MV Maria, κατασκευής 2014, το οποίο η ναυτιλιακή απέκτησε έναντι τιμήματος 33,8 εκατ. δολαρίων.
Το ιαπωνικό πλοίο, χωρητικότητας 181.000 dwt, έχει προγραμματισμένη ημερομηνία παράδοσης εντός του Φεβρουαρίου 2022, ενώ η εξαγορά του θα γίνει από τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας.
«Πρόκεται για το έκτο capesize και το 40ο πλοίο του στόλου μας», δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας Λουκάς Μπάρμπαρης και προσέθεσε ότι το «Maria” είναι το αδελφό πλοίο του “Stelios Y” που αγόρασε πρόσφατα η Safe Bulkers. Όπως επεσήμανε η τιμή του είναι ανταγωνιστική, λόγω της εποχικής διόρθωσης της αγοράς στα capes.
Όπως ανέφερε η VesselsValue τον περασμένο Οκτώβριο, η αξία ενός πλοίου των συγκεκριμένων προδιαγραφών ήταν στα 40 εκατ. δολάρια. Παρόλα αυτά, η αγορά ξηρού φορτίου πλέον έχει υποχωρήσει και βρίσκεται πλέον στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Ιούνιο 2020, παρασύροντας και τις αξίες των capesize.