Επιδείνωση της ποιότητας υπηρεσιών Υγείας υποστηρίζει ότι διαπιστώνει η πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε έρευνα για λογαριασμό του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης.
«Τα δύο τελευταία χρόνια η ποιότητα των υπηρεσιών έχει… χειροτερέψει » απαντά η πλειοψηφία, «παρά τις επίμονες και συνεχείς διαβεβαιώσεις της ηγεσίας του Υπουργείου ότι έχει… βελτιωθεί!» επεσήμανε ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Νίκος Νίτσας, παρουσιάζοντας την έρευνα που διεξήγαγε συλλόγου η εταιρεία δημοσκοπήσεων «to the point».
Την διάσταση απόψεων των πολιτών και της ηγεσίας του Υπουργείου Υγείας, για την ιατρική περίθαλψη στην Ελλάδα υπογράμμισε κατά τα λεγόμενά του σε συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος του ΙΣΘ.
Σημειώνεται ότι η εν λόγω έρευνα πραγματοποιείται για έβδομη συνεχόμενη χρονιά την ίδια περίοδο.
Σημειώνεται ότι τα μέτρα για την αποσυμφόρηση του ΕΣΥ δεν καρποφόρησαν αφού οι ασφαλισμένοι εκτιμούν ότι «η υποχρεωτική επίσκεψη στον οικογενειακό γιατρό, μέσω ασφαλιστικού φορέα, θα δυσκολέψει την υπάρχουσα κατάσταση», σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος του Ι.Σ.Θ., Νίκος Μπάτζιος.
Ενδεικτικό είναι ότι «ποσοστό 68,4% δεν έχει εγγραφεί στον οικογενειακό γιατρό, ενώ ποσοστό 67,6% δεν γνωρίζει τι είναι οι ΤΟΜΥ – Τοπικές Μονάδες Υγείας». Επίσης, της ίδιας τάξεως είναι και το ποσοστό τω ερωτηθέντων που δεν τις έχει επισκεφθεί ποτέ.
Μάλιστα, στην έρευνα αποτυπώνεται ότι ένα μεγάλο μέρος των πολίτών εκτιμά ότι το κόστος των ιατρικών υπηρεσιών τα τελευταία χρόνια θεωρεί ότι έχει αυξηθεί.
Μια ακόμη πτυχή αυτή της ροπής των πολιτών στον ιδιωτικό τομέα καταγράφει η έρευνα, αφού οι πολίτες επισκέπτονται κυρίως ιδιωτικά ιατρεία, στη συνέχεια νοσοκομεία και συμβεβλημένους γιατρούς του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. , ιδιωτικά νοσοκομεία και τέλος τις ΠΕΔΥ.
Virus.com.gr