Δύο εφοπλιστές που ήταν από τους πιο εξέχοντες στο ελληνικό shipping εntάχθηκαν στο Ελληνικό Greek Shipping Hall of Fame. Ο Δημήτρης Μανιός (1952-1995) και ο Μιχαήλ Ι. Πνευματικός (1883-1969) τιμήθηκαν ενώπιον 560 καλεσμένων του ναυτιλιακού κλάδου στην ετήσια Induction Ceremony & Dinner που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών το βράδυ της 22ας Απριλίου.
Πλέον οι δύο ανήκουν στο πάνθεον του Hall of Fame με τις πιο σπουδαίες προσωπικότητες από την ιστορία της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας από την εποχή του ατμού. Η σχετική ψηφοφορία πραγματοποιείται κάθε χρόνο και είναι ανοιχτή στα μέλη της Ελληνικής Ακαδημίας Ναυτιλίας Hall of Fame, που αυτή τη στιγμή αριθμεί περίπου 300 εξέχοντα άτομα στην ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα. Η ακεραιότητα της on-line ψηφοφορίας και τα τελικά αποτελέσματα επιβλέπονται από τη λογιστική και συμβουλευτική εταιρεία Moore Greece. Ο Δημήτρης Μανιός έκανε το πρώτο του βήμα τη δεκαετία του 1970 από την πώληση καυσίμων σε πελάτες ιστιοπλοΐας και ναυτιλίας. Η πιο γνωστή εταιρεία του, Transman Shipping Enterprises, ιδρύθηκε στα τέλη της κρίσης της δεκαετίας του 1980, δίνοντάς του τη δυνατότητα να αποκτήσει πλοία σε χαμηλές τιμές και να πουλήσει μερικά από αυτά για τέσσερις ή πέντε φορές περισσότερο, όταν η αγορά ανέκαμψε.
Η άμεση επιτυχία της Transman του επέτρεψε να επεκτείνει και να διαφοροποιήσει τον στόλο με εξαγορές γενικού φορτίου, πλοίων-ψυγείων και πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκτός από πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου. Με τον φίλο και συνεργάτη Λου Κολλάκη, ο Mανιός στράφηκε προς τα δεξαμενόπλοια και απέκτησε μια ιστορική ναυπηγική εταιρεία του Ηνωμένου Βασιλείου, το Pallion Shipyard στο Σάντερλαντ. Ο πρόωρος θάνατος του Δημήτρη Μανιού στα 43 στέρησε από την ελληνική ναυτιλία έναν χαρισματικό και δημοφιλή νεαρό μεγιστάνα που είχε αρχίσει να συγκρίνεται με το πρωτότυπο του εφοπλιστή «Χρυσού Έλληνα», Ωνάση. Ο Μιχαήλ Ι. Πνευματικός υπήρξε βασικό πρόσωπο στην εμφάνιση της ναυτιλίας από τα νησιά της Κάσου και της Σύρου κατά την εποχή των ατμοπλοίων, καθώς και βασικός συντελεστής στις προσπάθειες ανοικοδόμησης της ελληνικής ναυτιλίας μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Ο πατέρας του συνεργάστηκε με τον κουνιάδο του, τον Βασίλειο Νικόλαο Ρεθύμνη, και οι δύο οικογένειες αγόρασαν το πρώτο τους ατμόπλοιο. Στην αρχή της καριέρας του ο Πνευματικός εστίασε στην Κωνσταντινούπολη, όπου βοήθησε τον φίλο του Λεωνίδα Αρβανιτίδη να διευθύνει μια ναυτιλιακή επιχείρηση πετρελαίου, γεγονός που τον βοήθησε να αποκτήσει δικό της στόλο. Η επιτυχία της εταιρείας διακόπηκε από τη Μικρασιατική καταστροφή του 1922, αναγκάζοντας τον Πνευματικό να επιστρέψει στην Ελλάδα. Μέχρι τότε είχε γίνει ιδρυτής και μέτοχος της Rethymnis & Kulkukundis, του κομβικού ελληνικού ναυτιλιακού πρακτορείου στο Λονδίνο. Με έδρα τη Σύρο, ο ίδιος και οι συνεργάτες του δημιούργησαν την Kassos Steam Navigation που παρήγγειλε νέα πλοία στο Ηνωμένο Βασίλειο, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου πετρελαιοκίνητου υπό ελληνική σημαία.
Εκτός από τα δικά του επιχειρηματικά κατορθώματα, ο Πνευματικός είχε μεγάλη εκτίμηση μεταξύ των συμπατριωτών του ιδιοκτητών και εξελέγη δύο φορές Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών. Ήταν θρυλικός για τη μεγάλη του μνήμη και τις εγκυκλοπαιδικές του γνώσεις για τα πλοία.