Πολλές προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες έχει μπροστά του ο κλάδος της ιδιωτικής ασφάλισης με το νέα χρονιά έτος.
Το ίδιο ισχύει και για τους ανθρώπους της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ξεχωριστά, οι οποίοι καλούνται εν μέσω πανδημίας, ψηφιακού μετασχηματισμού και άλλων κρίσιμων αλλαγών στο κλάδο να διαμορφώσουν την ανάλογη στρατηγική.
Λίγες μέρες πριν μπει το νέο έτος συνομιλήσαμε με τον κ. Βασίλη Δρυμούση, Insurance& Financial Advisor, Συνεργάτη της Freedom Insurance Network, ο οποίος μοιράστηκε μαζί μας κάποιες σκέψεις για το επάγγελμα του ασφαλιστή και την «επόμενη μέρα» στην αγορά.
Στον Βάιο Κρόκο, insuranceworld.gr
-Νέος, αλλά με σημαντική εμπειρία ήδη στο επάγγελμα. Τι έχετε αποκομίσει ως ασφαλιστικός διαμεσολαβητής;
Πειθαρχία, γνώση και το όραμα της επιτυχίας. Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής παρακολουθεί από κοντά την εξέλιξη της κοινωνίας και την πορεία της οικονομίας, για να προσαρμοστεί στις νέες ανάγκες που προβάλλονται στην καθημερινότητα των πολιτών μας.
Ειδικότερα, η γνώση σου δίνει την δυνατότητα της εξέλιξης σε κάθε επίπεδο, η πειθαρχία τη συνεχή αυτοβελτίωση και το όραμα το κίνητρο για να συνεχίζεις για κάθε στόχο, πέρα από κάθε δυσκολία.
–Αρκετοί ισχυρίζονται πως πρέπει να στηριχθούν νέοι που θέλουν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του ασφαλιστή; απαιτούνται κίνητρα, εκπαίδευση, έξτρα κατάρτιση; πως αλλάζει το τοπίο ίσως και η εξοικείωση των νέων στις νέες τεχνολογίες;
Η σημερινή εποχή είναι σαφέστατα δύσκολη λόγω της μακράς οικονομικής κρίσης που ταλανίζει την χώρα μας εδώ και μια 10ετία τουλάχιστον.
Συμφωνώ πως θα πρέπει να δοθούν κυρίως οικονομικά κίνητρα για να προσέλθουν στο επάγγελμα οι νέοι, γιατί «κάθε αρχή είναι δύσκολη με τα έξοδα να τρέχουν».
Η εκπαίδευση είναι σε πολύ καλό επίπεδο τα τελευταία έτη και σ’ αυτό έχει συμβάλει διαδραστικά η υποχρεωτική διαδικασία της επαναπιστοποίησης με τα e-learning.
Η έξτρα κατάρτιση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την τεχνολογία.
Βεβαίως, χρειάζεται πλην της τεχνολογίας ως βοηθητικό μέσο και η προσωπική προσπάθεια της ενημέρωσης/εξέλιξης.
Με την τεχνολογία όλα γίνονται ταχύτερα & ευκολότερα, διευκολύνεται η ζωή όλων.
Δεν μπορεί όμως να υποκαταστήσει την ανθρώπινη επικοινωνία & την προσωπική επαφή ιδίως στο κοινωνικό προφίλ του Έλληνα πολίτη.
Συμβαδίζουμε και προσαρμοζόμαστε στην νέα εποχή πάντα με ισορροπία.
-Πείτε μας λίγο για τη πορεία σας ως τώρα: Με τι προϊόντα – κλάδους ασχολείστε;
Στην αρχή της ασφαλιστικής μου καριέρας συνεργαζόμουν σε πρώην Πολυεθνική Εταιρεία σε περιβάλλον Tied Agent όπου ασχολήθηκα κυρίως στον κλάδο Ζωής με προϊόντα όπως: Υγεία – αποταμίευση – ανικανότητες γιατί εκεί έδινε βάση η Εταιρεία.
Τα τελευταία χρόνια που συνεργάζομαι σε πρακτορειακό περιβάλλον με την Freedom αντιλήφθηκα ποσό τεράστιος και ανεκμετάλλευτος είναι ο κλάδος των Γενικών Ασφαλίσεων, ξέχωρα του Κλάδου Αυτοκινήτου & Πυρός. Η κατηγορία, δε, «Αστικές Ευθύνες» είναι από μόνος του ένας ξεχωριστός κόσμος στις ασφάλειες.
Πέραν αυτών όμως, θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά την Διοίκηση & το Back Office της Freedom Insurance Network που μας παρέχει ένα άρτιο επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας.
–Υπάρχει η πεποίθηση πως η ανάπτυξη της οικονομίας θα ανοίξει τις πόρτες για νέα παραγωγή. Βλέπετε κινητικότητα και σε ποιους κλάδους;
Ισχύει, πως υπάρχει η πεποίθηση για παραγωγή σε νέους επαγγελματικούς τομείς όπως η ενέργεια, κατασκευές, logistics,εταιρείες πληροφορικής που έχουν ραγδαία αύξηση τζίρου.
Η κινητικότητα έχει να κάνει κυρίως με τον κλάδο των Ομαδικών Ασφαλίσεων που καλύπτει σε ποσοστό 15% – 20% της εγχώριας αγοράς.
Τα εργασιακά & τα φορολογικά κίνητρα τείνουν να οδηγήσουν τις Εταιρείες στον επαναπροσδιορισμό της Ασφαλιστικής τους ταυτότητας.
Ο κλάδος της ηλεκτρονικής ασφάλισης Cyber των προσωπικών δεδομένων λόγω GDPR θα έχει ραγδαία αύξηση στην χώρα μας μέσα στα επόμενα έτη.