Στην επέκταση του βιβλίου παραγγελιών της προχώρησε η DryDel Shipping, συμφερόντων του κ. Κώστα Δελαπόρτα.
Η εταιρεία έχει δώσει εντολή για την κατασκευή 10 νεότευκτων πλοίων τελικά, έπειτα από την προσθήκη ενός bulker ultramax 64.000 dwt, την πρώτη νέα παραγγελία τηε εταιρείας, μετά την αλλαγή επωνυμίας της από Meadway Shipping & Trading σε DryDel Shipping.
Η DryDel ανέφερεότι το πλοίο θα ναυπηγηθεί στο ναυπηγείο Shin Kurushima στην Ιαπωνία. Δεν αναφέρθηκε το τίμημα, αλλά ο ιδιοκτήτης χαρακτήρισε τη συνεργασία με τον ναυπηγείο «ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία μας».
«Είναι μεγάλη τιμή να συνεργαζόμαστε με τη Shin Kurushima… και είμαστε περήφανοι που είμαστε ανάμεσα στους λίγους επιλεγμένους έλληνες πλοιοκτήτες που έχουν άμεση συνεργασία με αυτό το διάσημο ναυπηγείο στην Ιαπωνία», πρόσθεσε η DryDel.
Η εταιρεία αναμένει να παραλάβει το πλοίο το 2026. Η συμφωνία «αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη δέσμευσή μας για ανάπτυξη και αριστεία στη ναυτιλιακή βιομηχανία», είπε ο ιδιοκτήτης.
Τον Μάρτιο, η DryDel είπε ότι υπέγραψε συμβόλαιο χρονοναύλωσης για το Twin Delight 38.500 dwt, μετά την παράδοσή του από την Imabari Shipbuilding στην Ιαπωνία. Ιδιοκτήτης είναι ο Soki Kisen, ο οποίος ναυλώνει το πλοίο για τρία χρόνια σε άγνωστη τιμή.
Ένα στρατηγικό σχέδιο
Ο Κώστας Δελαπόρτας είχε δηλώσει νωρίτερα στην Japan Maritime Daily ότι η DryDel στοχεύει να επεκτείνει την επιχειρησιακή της κλίμακα αυξάνοντας τον στόλο μακροπρόθεσμων ναύλων της από 19 σε 30 πλοία, συμπεριλαμβανομένων των ναυλώσεων bareboat και συμφωνιών μίσθωσης.
Τον Φεβρουάριο, ο ιδιοκτήτης με έδρα την Αθήνα άλλαξε το όνομα της εταιρείας για να τη διαφοροποιήσει από την Meadway Bulkers του αδελφού του Γιώργου.