της Ελενας Ερμείδου
Σε τρία σημαντικά στοιχεία επενδύει σταθερά η MarketingGreece,σύμφωνα με τα όσα δήλωσε η CEO της Marketing Greece, κα Ιωάννα Δρέττα, κατά την κλειστή συνεδρίαση της 26ς Τακτικής Γενικής Συνέλευσης του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).
Το πρώτο στοιχείο είναι η εξωστρέφεια το οποίο υποστηρίζεται από 5 άξονες μεταξύ αυτών και ο νέος άξονας που είναι το άνοιγμα προς την βάση με έμφαση στη μικρή, οικογενειακή τουριστική επιχείρηση, τον κορμό της τουριστικής οικονομίας της χώρας μας. Για το σκοπό αυτό η MarketingGreeceεπισκέφτηκε με το ΣΕΤΕ 15 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, λιγότερο και περισσότερο προβεβλημένους, ανταλλάζοντας απόψεις για την προβολή του τουρισμού.
Δείτε επίσης: Γ. Ρέτσος, ΣΕΤΕ: «Ο τουρισμός έχει τη δύναμη να είναι υπόθεση των πολλών»
Ο δεύτερος άξονας είναι το άνοιγμα στην αγορά (την τουριστική ή μη) χτίζοντας διαρκώς νέες συνεργασίες. Στο σημείο αυτό να τονιστεί ότι η MarketingGreeceεπεκτάθηκε με συνεργασίες με την με την τοπική αυτοδιοίκηση, όπως με το Δήμο Αθηναίων και το AthensTourismPartnershipτην Περιφέρεια Θεσσαλίας και Νοτίου Αιγαίου.
Τόνισε η κα Δρέττα ότι ο τουρισμός, ωφελεί και ωφελείται από πολλούς και διαφορετικούς κλάδους της οικονομίας, καλωσορίζοντας έτσι στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο σημαντικά μέλη από τον πολιτισμό και από τον ευρύτερο διατροφικό τομέα.
Ο επόμενος άξονας είναι η εξωστρέφεια και το άνοιγμα στην κοινωνία. Στόχος στο κομμάτι αυτό δεν είναι μόνο η ανάλυση και η κατανόηση της κοινής γνώμης αλλά και η συλλογή στοιχείων που θα βοηθήσουν στην πραγματικά πολύ σημαντική για τον ίδιο τον τουρισμό καλλιέργεια της τουριστικής συνείδησης.
Τέταρτος άξονας είναι το άνοιγμα στις δραστηριότητές μας με περισσότερες συνεργασίες και χορηγίες.
Πέμπτος και τελευταίος άξονας της εξωστρέφειας στην στρατηγική για το ελληνικό τουριστικό προϊόν είναι το άνοιγμα στους εξωτερικούς συνεργάτες και προμηθευτές.
Αλλα στοιχεία είναι η αριστεία, η καινοτομία, οι παγκόσμιες βέλτιστες πρακτικές.